Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault twingo TCe 95 EDC intens

Mestni šarmer

  • Twingo s prisilno polnjenim motorjem in menjalnikom EDC je prava mestna raketa
  • Brez upoštevanih doplačilnih dodatkov in aktualnih popustov stane slabih 15 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Petek, 30. april 2021

Že dolgo se mi ni zgodilo, da bi kateri izmed testnih avtomobilov požel toliko pozitivnih odzivov. Od skoraj dvanajstletne hčerkice in njenega sošolca, ki sta enoglasno zatrjevala, da bosta takega imela takoj, ko bosta zadosti stara, do takšnih in drugačnih predstavnikov obeh spolov (večinoma nežnejšega, priznam) vseh starosti in vse do malce starejše gospe, lastnice twinga prve generacije, ki so ji ob pogledu nanj oči zažarele kot otroku: »Takoj jutri ga kupim! Samo, ali ga bom znala voziti?« Jasno. »Ali imajo tudi rumene?« Seveda. Teden dni kasneje je prav takšnega, kot si je želela, rumenega, zapeljala v svojo garažo.

Turbo motor s samodejnim menjalnikom je zelo prijetna, a nekaj dražja izbira – atmosferski z ročnim sicer popolnoma zadošča.


Priznam, tudi meni se je tale twingo v hipu prikupil. V privlačni beli barvi, z že kar nesramno velikimi 16-palčnimi kolesi (zato je malce trši) in tisto dobrodušno, zlasti po zadnji prenovi uspelo podobo nostalgičnih potez. Ja, marsikoga spominja na legendarnega »fička«, čeprav med njima ni prav nobene povezave.

Pravzaprav … motor zadaj in pogon na zadnji kolesi – prav tisto, kar so po mojem mnenju pri Fiatu z modelom 500 nespodobno zamočili! Športna osnova, ki se odraža v dinamično obarvanih voznih lastnostih, še posebej v prisilno polnjeni različici v kombinaciji z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Malček s poudarjenimi vozniškimi užitki torej, ki se ob tem ne odreka svoji preprosti uporabnosti in izjemni mestni okretnosti – obračalni krog je le 8,75 metra, kar pomeni, da lahko na cesti obrnete v »enem zamahu«.

Motor je vseskozi poudarjeno odziven in z značilnim trivaljnim zvokom ves čas dobro slišen, menjalnik je hiter in razen manjših občasnih sunkov zelo lepo uglajen. Je pa res, da takšna kombinacija (ki je na voljo le z najbogatejšim in zelo dobro založenim paktom intens) s ceno že pošteno sega v cliov razred.
 

Renault twingo TCe 95 EDC intens
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 4 sedeži; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 898 ccm, 68 kW (92 KM) pri 5500/min, 135 Nm pri 2500/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  3614 x 1646 x 1544 mm; Medos. razdalja: 2492 mm; Pnevmatike: spredaj 185/50 R16, zadaj 205/45 R16; Masa/nosilnost: 1043/350 kg; Prtljažnik: 174–980 l.
  Največja hitrost:  165 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,1 s; Poraba goriva (WLTP): 5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 129 g/km.
  Cena:  osnovni model (twingo SCe 75 life): 9.840 €, testno vozilo: 16.310 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti, okretnost razmeroma skromen prtljažnik brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.