Avto.info
Iskalnik: Model:

Seat arona 1.0 TSI DSG style

Skoraj popolna

  • Trivaljnik ji zagotavlja dovolj živahnosti in se zadovolji z dobrimi šestimi litri
  • Z osnovno opremo style in nekaj dodatki za 21 tisočakov predstavlja racionalno izbiro
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 16. april 2022

Prenovljeno španko smo najprej preizkusili v izvedbi z vrha ponudbe z 1,5-litrskim bencinarjem in dvosklopčnim menjalnikom, ki je z bogato opremo xperience in nekaj dodatki stala več kot 27 tisoč evrov. Tokrat pa nas je zanimalo, kaj lahko ponudi z vstopnim motorjem in osnovno opremo style. Sicer tudi v tem primeru ni šlo prav za vstopni model, saj je bil litrski trivaljnik povezan z dvosklopčnim menjalnikom DSG. Takoj smo ugotovili, da se turbobencinar, ki smo ga že preizkusili v škodi kamiq, tudi v aroni dobro odreže. Z 81 kilovati (110 KM) moči in 200 Nm navora zagotovi dovolj poskočnosti za vsakodnevne potrebe in omogoča lahkotna avtocestna križarjenja, omejitve razmeroma majhnih pljuč pa pokaže šele ob polni naloženosti. Malce manj navduši njegova povezava s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ta namreč zlasti pri speljevanjih velikokrat zamuja in nato povzroči nadležno cukanje. Vse skupaj, denimo pred krožnimi križišči, še nekoliko poslabša sistem stop & start, ki motor zelo hitro izklopi, za vnovičen zagon pa si, tako kot menjalnik, vzame trenutek preveč. Sicer se to ne dogaja vedno, a ko se, je precej moteče. Na drugi strani nimamo pripomb nad porabo goriva, ki se je na testu ustalila pri 6,3 litra na 100 kilometrov.

Ena od redkih lastnosti, ki zmotijo, je neuglajenost dvosklopčnega menjalnika.


Zadovoljiva je tudi oprema, ki jo prinaša paket style. Ta med drugim vključuje samodejno klimatsko napravo in multimedijsko napravo z 22-centimetrskim (8,5-palčnim) zaslonom na dotik, ki s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay zagotavlja zadostno povezljivost. Na področju varnostnih in asistenčnih sistemov med drugim prinaša sistema za samodejno zaviranje v sili in ohranjanje smeri znotraj voznega pasu ter tempomat. Manjkajo pa, denimo, parkirna tipala zadaj (testni avto jih je imel v okviru opcijskega paketa), veseli bi bili tudi sistema za prepoznavanje prometnih znakov.

Našteto pomeni ceno približno 21 tisočakov, kar ni malo, a glede na prostornost in uporabnost, ki lahko zadostita potrebam ne preveč zahtevnih družin, takšna arona predstavlja racionalno in skoraj popolno izbiro. Od popolnosti jo namreč loči kakšen kos opreme in muhast menjalnik.
 

Seat arona 1.0 TSI DSG style
 Vozilo in motor terenski križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 81 kW (110 KM) pri 5.500/min, 200 Nm pri 2.000/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.153 x 1.780 x 1.552 mm; Medos. razdalja: 2.566 mm; Pnevmatike: 205/60 R16; Masa/nosilnost: 1.233/507 kg; Prtljažnik: 400–1.280 l.
  Največja hitrost:  190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,1 s; Poraba goriva (WLTP): 5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 6,3/100 km; Izpust CO2: 133 g/km.
  Cena:   osnovni model (1.0 TSI hola): 18.229 €, testno vozilo: 27.575 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
motor, ergonomija, prostornost

neuglajen menjalnik,majhni vzvratni ogledali 

brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.