Avto.info
Iskalnik: Model:

Škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style

Več kot izpolni pričakovanja

  • Kamiq je najnovejši in obenem najmanjši Škodin križanec
  • S prostorno notranjostjo zlahka opravlja vlogo prvega družinskega avtomobila
  • Z bencinskim 1.5 TSI s 110 kW (150 KM) do stotice pospeši v 8,4 sekunde
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 1. avgust 2020

Pravzaprav niti ni tako majhen, nasprotno! Po uveljavljeni Škodini tradiciji je namreč »pol številke« večji od sestrskih modelov seat arona in volkswagen T-cross; v dolžino meri 4,24 metra, kar ga uvršča med večje predstavnike svojega segmenta. Poleg tega se lahko pohvali s precej zanimivo urezano zunanjo podobo – okej, ekstravaganten ravno ni, a dvojni sprednji žarometi mu vseeno vtisnejo prepoznaven pečat. In ne, kljub očitni podobnosti modelov znotraj znamke ne gre le za pomanjšanega karoqa.

Notranjost je oblikovno precej zadržana, a z 8-palčnim na dotik občutljivim zaslonom osrednjega infotainmenta sodobno ukrojena. Ergonomija je ob izdatno nastavljivem volanskem obroču in voznikovem sedežu zelo dobra, prostora je več kot dovolj tudi za višje rasle. Zaradi daljše medosne razdalje v primerjavi s T-crossom je na zadnjih sedežih opazno več prostora in v primeru, da kamiq opravlja vlogo družinskega avtomobila, je to vse prej kot zanemarljivo. Dobro je poskrbljeno tako za kolena kot glave potnikov, celo štirje več kot 1,8 metra visoki odrasli bodo sedeli presenetljivo udobno. Zadnja sedežna klop sicer ni vzdolžno pomična, prtljažni prostor pa v osnovi sprejme okroglih 400 litrov oziroma ob zloženih naslonjalih zadnjih sedežev (deljivi 60 : 40) skoraj 1,4 kubičnega metra.

Kamiq je eden najprostornejših majhnih križancev in opazno prekaša sestrska modela seat arona in volkswagen T-cross.


Nadpovprečno dobro je poskrbljeno za drobnarije (skupna prostornina odlagalnih mest in predalov znaša 26 litrov, kar je več kot pri tekmecih), hvalimo tudi kakovostno izdelavo in mehko plastiko armaturne plošče, ki kot celota pušča boljši vtis kot v T-crossu. Merilniki z značilno Škodino grafiko imajo sicer precej majhne številke, kar bi starejše voznike utegnilo zmotiti, infotainment pa nudi logične menije in jasno ter pregledno grafiko. Serijsko je opremljen tako s povezavo Apple Carplay kot Android Auto, spredaj sta še dve vtičnici USB-C. Preglednost izza volana je v vse smeri zelo dobra, deloma na račun tankih sprednjih stebričkov deloma zaradi velikih steklenih površin. Spodnji rob stranskih stekel je precej nizek in tudi manjši otroci bodo z zadnjih sedežev zlahka videli ven.

Kombinacija bencinskega motorja 1.5 TSI in samodejnega menjalnika DSG ni najbolje uigrana.


Preizkusili smo najmočnejši motor v ponudbi, prisilno polnjen bencinski 1.5 TSI, ki za manjšo porabo v določenih primerih izklopi dva od štirih valjev. To je možno pri zelo majhnih obremenitvah, izklop pa je popolnoma samodejen in za voznika praktično neopazen – na dvovaljno delovanje dejansko opozori le napis na enem izmed menijev znotraj zaslona med merilniki. Največja moč 110 kW (150 KM) poskrbi za suverene zmogljivosti v vseh pogojih vožnje, sicer pa je motor prijetno prožen že v nižjih vrtljajih in malce glasnejši pri priganjanju v višje. V testnem avtomobilu mu je stregel samodejni menjalnik s sedmimi stopnjami prenosa, kombinacija pa z občasnim cukanjem in ne ravno bliskovito odzivnostjo žal ni najbolje uigrana. Saj ne, da bi bila zares slaba, a po izkušnjah iz drugih modelov se DSG nekako bolje ujame z dizelskimi motorji. Sicer se kamiq zaradi natančnega volana in odlično uravnoteženega podvozja pelje zelo dobro, v ovinkih se razmeroma malo nagiba in celo pri hitrejši vožnji postreže z zelo zanesljivim občutkom, po drugi strani učinkovito blaži udarce s ceste in tako prepriča tudi z udobjem. Skratka, podvozje si zasluži visoko oceno, manjši minus gre le na račun glasnosti.

S paketom style dobite veliko opreme, ki poleg celovite varnosti in nekaterih sodobnih pripomočkov (aktivni tempomat, sistem za vožnjo po svojem pasu in podobno) zajema vse potrebno udobje, za piko na i doda zelo učinkovite žaromete LED in dinamične smernike. Pod črto stane 23 tisočakov in pol, kar ni ravno malo, a glede na celoten paket gre vseeno za zelo pošteno ceno.
 

Škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1498 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5000–6000/min, 250 Nm pri 1500–3500/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4241 x 1793 x 1553 mm; Medos. razdalja: 2651 mm; Pnevmatike: 205/60 R16; Masa/nosilnost: 1277/567 kg; Prtljažnik: 400–1395 l.
  Največja hitrost:  212 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,4 s; Poraba goriva (WLTP): 6,3 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 142 g/km.
  Cena:  osnovni model (kamiq 1.0 TSI active): 16.265 €, testno vozilo: 24.695 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostorna notranjost, kakovostna izdelava, vozne lastnosti kombinacija motorja in menjalnika, glasno podvozje brez napak

Oddaj komentar

Cene do neba: najdražji novi in rabljeni avtomobili v Sloveniji ta hip

Zanimalo nas je, kako drage avtomobile prenese slovenski trg novih in rabljenih vozi
Novice

Igralka Hitrih in drznih v težavah: zapeljala v vodo, nato plezala skozi okno!

Dva dni dežja v avstralskem Byron Bayu je igralko Elso Pataky, ki smo jo v vlogi El
Novice

Nori Rusi so izdelali največji 'auspuh', ki strese celo vas!

Znana ruska garaža 54, ki s svojimi domiselnimi predelavami navdušuje na svojem Yo
Novice

Padel je rekord za najdražji nakup avtomobila prek spleta!

Koliko bi zapravili za avtomobil, ne da bi ga prej preizkusili ali videli v živo? V
Novice

Video: Kako dolgo zdrži avto brez olja in vode?

Motorno olje je osnova za delovanje avtomobila, saj zmanjšuje obrabo
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.