Avto.info
Iskalnik: Model:

Suzuki ignis 1.2 VVT 4WD elegance

Švicarski nož

  • Čudežni malček je z le 3,7 metra izjemno vsestranski in uporaben, tudi na račun 18-centimetrske oddaljenosti karoserije od tal
  • Štirinajst tisočakov se za takšnega malčka morda sliši veliko, a je ob vsej opremi, vključno s štirikolesnim pogonom, prava kupčija
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 28. december 2019

Model ignis v skoraj identični konfiguraciji smo testirali takoj, ko je prišel na trg, in takrat nas je navdušilo, kako veliko vsebine ponuja v tako majhnem paketu. Kot dober žepni švicarski nož! A v več kot dveh letih se lahko marsikaj spremeni, zato nas je zanimalo, ali je v pretečenem času izgubil stik s tekmeci. 

Kar zadeva zunanjosti, je še vedno tako poseben, kot je bil ob predstavitvi. Najbolj posrečen del je maska z izrazito grafiko led žarometov, medtem ko kakšen začuden pogled prejme zaradi samosvojega zadka, ki je sicer nostalgični priklon modelu iz sedemdesetih let. Svoje k unikatnosti doprinesejo popolnoma v vogale pomaknjena kolesa, ki so pravi kontrast ozko speljanemu zgornjemu delu kabine. Nekaj k temu sicer prispeva SUV-jevska zasnova 3,7 metra dolgega malčka, ki v višino meri le slabih deset centimetrov manj kot v višino.

Ob navedenih dimenzijah si je kar težko predstavljati, da se v njem dejansko lahko razmeroma udobno prevažajo štirje odrasli potniki. Za to poskrbi vzdolžno pomična zadnja klop (deljiva v razmerju 50/50), ki prostor za kolena »ukrade« prtljažniku. Ta v nobenem primeru ni ravno velik, še posebej pri različici s štirikolesnim pogonom, ko meri le 204 litre, je pa s podiranjem sedežnih naslonjal povečljiv na 1.086 litrov.

Povprečna poraba 6,5 litra je za takšen avtomobil zelo dober rezultat, vseeno bi si za več avtonomije zaslužil rezervoar, ki sprejme več kot 30 litrov goriva.


Armaturna plošča je v celoti izdelana iz trde plastike, a na račun simpatičnih oblikovnih dodatkov in dobre ergonomije ne daje cenenega občutka. Presenetljivo bogat je nabor serijske opreme modela z vrha ponudbe, ki vključuje samodejno klimatsko napravo, multimedijsko napravo z zaslonom na dotik, kamero za vzvratno vožnjo, navigacijo, brezstični ključ in sistem za samodejno zaviranje v sili, ki deluje s pomočjo dveh kamer.

Za pogon vseh ignisov skrbi 1,2-litrski bencinski motor s 66 kilovati (90 KM), katerega moč se v primeru testnega avtomobila prenaša na vsa štiri kolesa. Petstopenjski ročni menjalnik je natančen, a bi si zaslužil prestavo več. Pomanjkljivost je najbolj opazna na avtocesti, ko se hrup motorja toliko bolj sliši, tudi na račun razredu primerne zvočne izolacije. Takšen ignis iz razrednega povprečja izstopa na podlagah s slabim oprijemom. Podvozje avtomobila je od tal oddaljeno 18 centimetrov, poleg stalnega štirikolesnega pogona all grip, ki deluje popolnoma samodejno, sta vozniku na voljo elektronska pomoč za speljevanje v klanec in sistem, ki samodejno uravnava hitrost pri spustu po klancu navzdol.

Za vse našteto in dvobarvno karoserijo je treba odšteti 14.700 evrov, kar ocenjujemo za zelo spodobno ceno, zlasti če upoštevamo, kaj vse ignis ponuja. Toliko vsebine v tako majhen paket spravijo le še proizvajalci švicarskih nožev. No ja, pa Sport Billy … 
 

Suzuki ignis 1.2 VVT 4WD elegance 
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 4 sedeži; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1242 ccm, 66 kW (90 KM) pri 6000/min, 120 Nm pri 4400/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  3700 x 1690 x 1595 mm; Medos. razdalja: 2435 mm; Pnevmatike: 175/60 R16; Masa/nosilnost: 945/385 kg; Prtljažnik: 204–1085 l
  Največja hitrost:  165 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,9 s; Poraba goriva (EU): 6,2/4,6/5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 6,5 l/100 km; Izpust CO2: 118 g/km.
  Cena:  osnovni model (ignis 1.2 VVT comfort): 9.950 €, testno vozilo: 14.700 €; Magyar Suzuki Zrt., podružnica v Sloveniji.
prostorna notranjost, štirikolesni pogon, oprema zgolj po višini nastavljiv volanski obroč, samo pet prestav brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.