Avto.info
Iskalnik: Model:

Suzuki jimny 1.3 VVT 4X4 style

Gams

  • Jimny ne skriva, da je namenjen predvsem terenski vožnji, in tu se odlično odreže
  • Poganja ga robusten, 1,3-litrski bencinski motor s 63 kW (86 KM)
  • V osnovni izvedbi stane dobrih 16, z najbogatejšo opremo pa 17 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Petek, 6. april 2018

Ko smo na uredniškem sestanku beležili avtomobile, ki jih bomo preizkusili v prihodnjih tednih, in je beseda nanesla na suzukija jimnyja, so se mi oči kar zasvetile. Ja, to je tisti mali, dobrodušni terenček!

Vedel sem, da je majhen, a šele ko sem prevzel testno vozilo, sem ugotovil, kako majhen je v resnici. Le dobre tri metre in pol dolg, 1,6 metra širok in 1,7 metra visok je idealen za ozke gozdne kolovoze in jasno je, zakaj ga imajo nekateri tako radi. Tudi lovci, saj so bili ti asociacija mnogih, ki so se srečali z njim.

Vse izvedbe jimnyja imajo štirikolesni pogon in reduktor, možnost izbire so le različne barve in tri stopnje opreme.


V kabini je seveda utesnjen, a vseeno tudi na zadnjih dveh sedežih presenetljivo prostoren. Dva otroka tam sedita brez težav, medtem ko si štirih odraslih jagrov v njem ne moremo predstavljati. Običajno boste verjetno zadnja dva sedeža imeli kar zložena, tako da prtljažnik namesto bolj kot ne simboličnih 113 meri precej bolj uporabnih 324 litrov, voznikov (in sovoznikov) sedež pa boste pomaknili popolnoma nazaj. Žal so pomiki (pre)kratki – mojim meter in tričetrt je popolnoma zadnji položaj ravno ustrezal, višjerasli boste morali kolena tiščati precej k sebi. Volanski obroč ni nastavljiv, armaturna plošča je preprosto minimalistična. Še beseda o opremi – jimny je bil po dolgem, dolgem času testni avtomobil, ki niti v serijski niti doplačilni opremi nima radia. Kaj šele kakšen infotainment sistem ali povezavo za prostoročno telefoniranje! Tudi varnost je omejena na dve zračni blazini in ESP (ki precej grobo poseže v dogajanje), o sodobnih pripomočkih tu ni govora. A njegovi kupci tega v resnici verjetno niti ne potrebujejo …

Zaradi majhnih mer je v kabini utesnjen, a na ozkih gozdnih kolovozih je ravno njegova majhnost velika prednost.


Kakor koli, v vsakem primeru gre za terenca stare šole, s klasičnim okvirjem, ki mu zagotavlja ustrezno trdnost, in priklopljivim štirikolesnim pogonom z reduktorjem. Na cesti se pozna precej grobo blaženje različnih neravnin, na terenu pa prileze resnično daleč – kar gre in gre, dokler imajo njegove terenske pnevmatike kaj oprijema. V osnovi se moč prenaša na zadnji kolesi, s pritiskom na stikalo na sredinski konzoli pa lahko izberete pogon na vsa štiri. To lahko storite do hitrosti 100 km/h, a je morda vseeno bolje, da štirikolesni pogon vklopite preden se podate na terensko vožnjo. Petstopenjski ročni menjalnik je že v osnovi zelo kratkih razmerij, za najzahtevnejše podvige z izjemno majhno hitrostjo je tu še reduktor (prav tako ga vklopite s stikalom na sredinski konzoli, takrat mora vozilo mirovati). Poleg majhnih mer so mu v korist precejšnja oddaljenost od tal in kratki previsi, tako da niti na močno valovitem terenu zlepa ne popraskate po tleh ali nasedete.
 

Suzuki jimny 1.3 VVT 4X4 style
 Vozilo in motor terenec, 3 vrat, 4 sedeži; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1328 ccm, 63 kW (86 KM) pri 6000/min, 110 Nm pri 4100/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  3545 x 1600 x 1705 mm; Medos. razdalja: 2250 mm; Pnevmatike: 205/70 R15; Masa/nosilnost: 1.060/360 kg; Prtljažnik: 113–816 l.
  Največja hitrost:  140 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 14,1 s; Poraba goriva (EU): 8,9/6,0/7,1 l/100 km; Povprečje na testu: 8,3 l/100 km; Izpust CO2: 162 g/km.
  Cena:  osnovni model (jimny 1.3 VVT 4X4 club): 16.199 €, testno vozilo: 17.312 €; Magyar Suzuki Zrt., podružnica v Sloveniji.
terenske zmogljivosti, okretnost, preglednost hrup v kabini, pomiki sprednjih sedežev brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.