Toyota C-HR 2.0 hybrid e-CVT GR sport
Rekreativec
- Toyotina športno navdihnjena oznaka GR sport prinaša okus po športnosti, a z vsakdanjo uporabnostjo
- Takšen C-HR predstavlja vrh ponudbe, ki poleg opazne zunanjosti prinaša še bogato opremo
Petek, 17. junij 2022
Toyota C-HR je na trgu že od leta 2017 in je do danes doživela že eno temeljito prenovo. Takrat se je ponudbi pridružil zmogljivejši hibridni pogonski sklop z dvolitrskim bencinskim štirivaljnikom in sistemsko močjo 135 kW (184 KM). Nedavno je ponudbo dopolnila različica GR sport, ki z imenom sicer nakazuje izrazito športnost v slogu ekstremnega yarisa, a je tu zgodba bolj kot na vozniško izkušnjo osredotočena na videz.
GR sport je najvišji oziroma najdražji paket opreme, ki je na voljo z običajnimi (hibridnimi) pogonskimi sklopi. Testnega je poganjala prej omenjena močnejša kombinacija, ki je vse prej kot počasna in lahko do 100 km/h pospeši v 8,2 sekunde. Delovanje uravnava brezstopenjski menjalnik, ki ob zadostni zalogi moči in navora tudi ob priganjanju (skoraj) ne povzroča neprijetnega tuljenja. Če ste pazljivi, lahko brez vklopa bencinskega stroja na elektriko prevozite do dva kilometra in, kar je bolj
pomembno, v mestu na elektriko vozite krepko več kot polovico časa.
Glavne zasluge za nekoliko pristnejšo vozniško izkušnjo imajo 19-palčna platišča in trše nastavljeno podvozje.
Ker so na njem napisane črke GR, mi nismo bili tako varčni, ampak smo se bolj osredotočili na vozno dinamiko, ki jo ponuja. Tu se razlika do drugih izvedb prav gotovo pozna, saj je podvozje občutno trše, pa še serijska 19-palčna platišča ima nameščena. Nekoliko atraktivnejša zunanjost je nadgrajena še s tehniko LED za vsa svetila, vključno z zadnjima smernikoma, ki delujeta sekvenčno (učinek premikanja).
V notranjosti se športno navdihnjena tema nadaljuje s posebnim oblazinjenjem in okrasnimi rdečimi šivi. Ti so na usnjenem športnem volanu in sedežih, ki športnega videza ne podprejo z ravno izrazitim oprijemom. Sicer pa je GR sport opremljen s praktično vsem, kar C-HR ponuja, in s šibkejšim motorjem stane 31.800 evrov, z močnejšim 33.600, z naborom nekaj dodatkov za prestiž pa se po ceniku cena testnega avtomobila zaokroži na 36 tisočakov.
Toyota C-HR 2.0 hybrid e-CVT GR sport |
Vozilo in motor: kompaktni križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.987 ccm, 112 kW (153 KM) pri 6.000/min, 190 Nm pri 4.400/min; Motor (električni): sinhronski, s stalnim magnetom, 80 kW (109 KM), 163 Nm; Sistemska moč: 135 kW (184 KM); Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.395 x 1.795 x 1.555 mm; Medos. razdalja: 2.640 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1.485/445 kg; Prtljažnik: 358/1.141 l. |
Največja hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,2 s; Poraba goriva (EU): 5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km. |
Cena: osnovni model (1.8 hybrid c-enter): 26.900 €, testno vozilo: 36.000 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana. |
pogonski sklop, videz, vozne lastnosti | preglednost nazaj, zastarela multimedija | brez napak |