Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota C-HR 2.0 hybrid e-CVT launch edition

Preproga se ujema z zavesami!

  • Najbolj drzno oblikovan kompaktni križanec je s prenovo dobil le nekaj svežine, brez korenitih sprememb
  • Glavna novost je močnejša hibridna izvedba, ki zmore športnih 135 kilovatov (184 KM) 
  • V kabino je končno priromal sodoben, hiter in zmogljiv multimedijski sistem
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 7. februar 2021

Pred približno štirimi leti, ko je na ceste zapeljala prva toyota C-HR, je povzročila precejšen šok, saj tako divje oblikovanega »običajnega« avtomobila ta znamka ni imela še nikoli. Če kaj, so bili še nedolgo nazaj njihovi avtomobili divje dolgočasni, da smo jih lahko obmetavali le s pridevniki, kot so zanesljiv, kakovosten in cenovno sprejemljiv. Ti sicer še vedno veljajo, a jim lahko dodamo vznemirljiv, drzen in v primeru križanca C-HR po novem še športen.

Največja in najbolj navdušujoča novost te prodajne uspešnice je nova najzmogljivejša pogonska različica, ki jo tvori kombinacija dvolitrskega bencinskega motorja z močjo 112 kW (153 KM) in 80-kilovatnega elektromotorja. Skupna oziroma sistemska moč znaša 135 kW (184 KM), kar je dovolj, da do 100 km/h pospeši v 8,2 sekunde. Delovanje uravnava brezstopenjski menjalnik, ki sicer še zdaleč ni popoln, a je ob zadostni zalogi moči in navora lahko prav uglajen in odziven. Seveda brez neprijetnega tuljenja, ki ga zna pričarati le tovrsten menjalnik (CVT), med testiranjem ni šlo, a so bili to redki trenutki ob močnejšem priganjanju. Dokaz, da je takšen C-HR tudi sicer nekoliko bolj naklonjen vozni dinamiki, se je pokazal v deževnem vremenu, ko so ob speljevanju kolesa zelo rada zakopala v prazno, tudi če pritisk na stopalko za plin ni bil prav močan. Tu gre za učinek, ki ga ima hipen navor elektromotorja, kar je z elektroniko očitno nekoliko težje umiriti kot bolj postopno nabiranje navora pri bencinskem motorju.

Zmogljivejši hibrid namesto litij-ionske baterije uporablja nikelj-metal-hidridno, saj ta zagotavlja hitrejši odziv in pretok energije ob močnem pospeševanju


Na srečo zna avtomobil bolj športne ambicije upravičiti tudi z lepo uglašenim podvozjem, ki se s precejšnjo maso približno tone in pol zelo dobro spopada. Občutek na volanu je bil že pred prenovo zelo dober, tako kot vodljivost in lega na cesti. To sicer zna marsikateri predstavnik tega razreda, a le redki obvladajo popolnoma električno vožnjo. Z nežno nogo zmore v tišini voziti celo dva kilometra, s funkcijo regenerativnega zaviranja pa naj bi bila baterija NiMH (nikelj-metal-hidrid) s kapaciteto 1,3 kWh dovolj, da avtomobil v mestu na elektriko vozi do 80 odstotkov časa. Mi nismo bili tako učinkoviti, smo pa ob zmogljivostih vseeno zadovoljni s povprečno porabo 6,2 litra.

Poleg pogonske prevetritve je prenova prinesla nekaj malega lepotnih popravkov na karoseriji, denimo spremenjeno grafiko luči, malenkost drugače postavljene meglenke in atraktivno oranžno barvo. Ta je na voljo za doplačilo, serijska je pri paketu launch edition, ki kot najvišja stopnja opreme ponuja najbogatejše opremljeno notranjost. Tudi ta je bila deležna lepotnih popravkov (prijetnejši materiali), največja in najbolj dobrodošla novost pa je močno izboljšan multimedijski sistem. Poleg hitrejše odzivnosti in razumljivejšega delovanja pozdravljamo namestitev klasičnih gumbov ob robovih 20,3-centimetrskega zaslona na dotik. Po novem je na voljo povezljivost z Apple CarPlay in Android Auto. Pri elektroniki velja omeniti še izboljšave varnostnih pripomočkov. Sistem za samodejno zaviranje ima izboljšano delovanje v temi in zna prepoznati pešce, prvič pa je na voljo radarski tempomat.

Ob prvi predstavitvi je C-HR napovedal, da hibridni pogon lahko spremlja vsak tip vozila, tudi ekscentrične križance, po prenovi pa zgodbo nadaljuje s poglavjem o vozni dinamiki. Podvig je bil zagotovo uspešen, a kot vedno prinaša svojo ceno. Močnejši hibrid stane 1.800 evrov več kot tisti z 1,8-litrskim motorjem in ga za manj kot 31.290 evrov ne morete odpeljati domov. Testni, ki predstavlja sam vrh ponudbe, pa zahteva še 3.500 evrov več!
 

Toyota C-HR 2.0 hybrid e-CVT launch edition
 Vozilo in motor kompaktni križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.987 ccm, 112 kW (153 KM) pri 6.000/min, 190 Nm pri 4.400/min; Motor (električni): sinhronski, s stalnim magnetom, 80 kW (109 KM), 163 Nm; Sistemska moč: 135 kW (184 KM); Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.395 x 1.795 x 1.555 mm; Medos. razdalja: 2.640 mm; Pnevmatike: 225/50 R18; Masa/nosilnost: 1.485/445 kg; Prtljažnik: 358/1.141 l.
  Največja hitrost:  hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,2 s; Poraba goriva (EU): 5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 6,2 l/100 km; Izpust CO2: 118 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.8 hybrid c-enter): 26.300 €, testno vozilo: 33.790 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
pogonski sklop, videz, poraba, vozne lastnosti okrnjen prtljažnik, preglednost nazaj brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.