Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota camry hibrid premium

Vreden evropskih kupcev

  • Globalna prodajna uspešnica je končno našla pravi recept za najzahtevnejši avtomobilski trg
  • Z najvišjo stopnjo napredne opreme založena limuzina stane manj kot 39 tisočakov
  • Hibridni pogon s skupno močjo 160 kW (218 KM) se je na testu izkazal z izjemno učinkovitostjo
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 6. junij 2020

Do nedavnega ni bilo nič nenavadno, da povprečni Evropejec, ki sicer nekaj malega ve o avtomobilih, ni vedel, da obstaja toyota camry. Če pa je ime že prepoznal, je zinil kakšno v tem stilu: »A to je tisti ameriški?« In v resnici se niti ne bi motil, saj je prav tam že nekaj desetletij izjemno uspešen z več kot 300.000 prodanimi primerki na leto. A evropski okus se od drugih razlikuje, zato camry ni bil za nas. S predstavitvijo osme generacije se je vse skupaj spremenilo. Dovolj, da prepriča najbolj izbirčni trg?

Atraktivna sodobna oblika s potezami, ki so značilne za »evropske« modele, je zagotovo dober začetek. In čeprav drži, da klasične limuzine vse bolj izgubljajo priljubljenost pri fizičnih kupcih, je pri podjetjih zanimanje še vedno precejšnje. Ravno tu so pri Toyoti našli zanimivo kombinacijo, in sicer s svojim večkrat dokazanim hibridnim pogonom. V tem primeru gre za kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja z brezstopenjskim menjalnikom CVT. Bencinar z Atkinsonovim ciklom je bil na novo razvit in se med drugim pohvali s kar 41-odstotno termalno učinkovitostjo. Ima največjo moč 131 kilovatov (178 KM), medtem ko elektromotor zmore 88 (120 KM). Sistem tako skupaj ponuja 160 kilovatov (218 KM). Pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro traja 8,3 sekunde, kar ni bliskovito, a niti počasno. Avtomobil se z mesta lepo zgane, tudi pospeševanje pri večjih hitrostih je vselej zvezno in suvereno. Tudi tokrat nas brezstopenjski menjalnik ni ravno navdušil, a moramo priznati, da se ležernemu limuzinskemu slogu camryja lepo poda. Ob priganjanju motor še vedno nenaravno tuli, a ob dobri zvočni izolaciji to pri tem avtomobilu ni tako moteče kot pri manjših modelih. Za majhno nevšečnost se oddolži z izjemno vrlino, ki je velikokrat še dizli ne pokažejo. Ob nič kaj prizanesljivi vožnji je namreč povprečno za 100 kilometrov vožnje zahteval le 6,7 litra bencina.

Glede na vso vgrajeno tehniko je camry prav gotovo »best buy« svojega razreda.


Lepo uglašeno podvozje in zmogljiv ter varčen pogonski sklop so prave lastnosti dobrih potovalnih limuzin, kaj pa notranjost? Pri prostornosti je camry prav gotovo nadpovprečen avtomobil, saj ponuja razkošje tako na sprednjih kot zadnjih sedežih, na katerih brez težav sedijo tudi košarkarski centri. Za udobje zadaj je v sklopu najvišje stopnje opreme premium poskrbljeno za možnost nastavitve klimatske naprave in celo izbire glasbe, ki se predvaja na avdio sistemu. Ta je vrhunski, izdelalo ga je priznano podjetje JBL. Druga vgrajena tehnika je na visoki ravni in je več ali manj enaka tisti, ki jo lahko najdemo v modelu rav4. To pomeni, da je po raznolikosti funkcij bogata, a uporabniško ni na ravni najboljših v industriji. Je pa zato zelo dobro založen z napredno varnostno opremo in drugimi pomagali za vožnjo, ki so del skupka pod imenom safety sense. Med drugim so pri vseh izvedbah serijski radarski tempomat, opozarjanje ob nenamerni menjavi voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in samodejno uravnavanje dolžine svetlobnega snopa žarometov. To je toliko bolj pomembno zaradi zadnjega, a ključnega podatka – cene. Zelo solidno založen osnovni model stane 32.400 evrov, testni, ki sodi v sam vrh ponudbe, pa še vedno ni presegel meje 40 tisočakov. 
 

Toyota camry hibrid premium
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 2487 ccm, 131 kW (178 KM) pri 5500/min, 221 Nm pri 3600/min; Motor (električni): sinhronski, s stalnim magnetom, 88 kW (120 KM), 202 Nm; Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4885 x 1840 x 1445 mm; Medos. razdalja: 2825 mm; Pnevmatike: 225/60 R18; Masa/nosilnost: 1735/450 kg; Prtljažnik: 500 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,3 s; Poraba goriva (EU): 4,4 l/100 km; Povprečje na testu: 6,7 l/100 km; Izpust CO2: 101 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.5 HSD style): 32.400 €, testno vozilo: 39.450 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
pogonski sklop, prostornost, poraba, cena brezstopenjski menjalnik, logika infotainmenta brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.