Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota corolla 2.0 hibrid e-CVT sport

Hibrid z jajci

  • Popolna preobrazba corolle je prinesla tudi možnost športno začinjenega hibridnega pogona 
  • Lahko se zavidljivo hitro klati po ovinkih in obenem ponuja možnost neslišne vožnje na elektriko 
  • Večji bencinski motor je ukradel prostor akumulatorju, zato je ta romal v prtljažnik
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Petek, 20. december 2019

Zgodba Toyote se v zadnjih letih skoraj izključno vrti le okoli hibridov. Doslej so nam dodobra dopovedali, da je njihova kombinacija bencinskega in elektromotorja lahko izjemno učinkovita. V vseh tipih avtomobilov, od mestnih malčkov do športnih terencev. Novo poglavje zdaj piše corolla, ki poleg poznanega hibrida z 1,8-litrskim bencinskim motorjem ponuja še močnejšo izvedbo z dvolitrskim motorjem.

Lahko bi rekli, da pred novo generacijo avtomobila, ki zamenjuje aurisa, na športnost ravno nismo pomislili. Ob pogledu na lani predstavljeno corollo pa je zgodba popolnoma drugačna. Oblikovno namreč Toyota ni naredila le koraka naprej, ampak je bil to pravi sprehod. Tudi brez lepotnih dodatkov, kot so 18-palčna aluminijasta platišča in črna streha, je petvratna corolla izjemno privlačen avtomobil.

Večja, kot je moč, manj moteče je tuljenje brezstopenjskega menjalnika.


Oblikovalci so vse skupaj dobro »počistili« tudi v kabini, kjer je izdelava natančna, predvsem pa je bil narejen preskok v uporabljenih materialih. Nekoč si lahko v takšnem avtomobilu samo na armaturni plošči naštel kakih osem različnih odtenkov plastike, za katere se je zdelo, da je vsakega posebej oblikoval drug človek. Danes tega ni, temveč je z dodatki, kot so letvice iz brušenega aluminija in kontrastni šivi, celo poskrbljeno za prestiž. V koraku s časom je tudi področje pametne elektronike, kar je bilo v testnem avtomobilu s samega vrha ponudbe toliko bolj očitno. Ponuja tudi največji projekcijski zaslon na trgu, saj meri kar 25,4 centimetra. Sicer pa za informacije in zabavo skrbi dobrih 20 centimetrov velik osrednji zaslon, medtem ko je vozniku na razpolago še 17,8-centimetrski pred volanom.

Kar zadeva potnike, je kabina zelo spodobno prostorna in brez težav sprejme štiri odrasle potnike, le peti zadaj na sredini se ne bo ravno kopal v razkošju. Bolj zaskrbljujoče je stanje v prtljažniku, saj v osnovi ponuja le 313 litrov prostora. To je posledica akumulatorja, ki zaradi večjega bencinskega motorja ni našel prostora spredaj, temveč je moral romati v prtljažnik. Sicer pa tudi pri drugih izvedbah prtljažnik meri nič kaj pretresljivih 361 litrov. Podrti sedeži v drugi vrsti ustvarijo nekoliko bolj sprejemljivih 1.004 litre prostora. 

Klasični pogonski sklop corolle smo že opisali pri testu limuzinske različice (AF236), tokrat pa je prišla na vrsto že omenjena športnejša kombinacija. Dvolitrskemu bencinskemu motorju z močjo 112 kW (153 KM) dela družbo 48-kilovatni elektromotor (pri šibkejšem zmore 37 kW), njuno sodelovanje pa na koncu ponudi 132 kW (180 KM) skupne moči. Kar 50 odstotkov več kot osnovni hibrid in največ, kar si lahko pri corolli zamislite. Delovanje uravnava brezstopenjski menjalnik, za katerega priznamo, da ni naš najljubši izdelek, a je tu dognan do zavidljive uglajenosti in odzivnosti. Če kaj, nas je motila zveznost delovanja, zaradi katere voznik nima občutka, kako hitro gre zares, tudi če je izbran način delovanja sport (običajni hibrid tega nima). Nekaj več vozniškega nadzora ponujajo obvolanske prestavne ročice.

Izjemen preskok v kakovosti, oblikovanju in ponujeni opremi je očiten, a se to pozna pri ceni.


Več moči lahko ponudi vsak, pa to ne naredi športnega avtomobila. Gre za kombinacijo več dejavnikov, ki so jih pri Toyoti dobro zadeli, od nizkega sedenja, izdatno nastavljivega volana in sedeža do lepo uglašenega podvozja in odzivnega volanskega mehanizma. Takšna corolla se zna odlično peljati tudi po zaviti gorski cesti, v drugi situaciji pa neslišno voziti samo na elektriko, saj se pod zadnjo klopjo skriva za 6,5 kWh baterij. Ob tem je navdušila tudi poraba goriva, ki se nikakor ni hotela povzdigniti nad mejo sedmih litrov, ustalila se je pri slabih šestih litrih in pol.

»Zelena« corolla, ki ne objema le dreves, ampak tudi ostre zavoje, ima, seveda, svojo ceno. A za dodatno zmogljivost vseeno ni treba seči toliko globlje v žep, saj stane zmernih 1.900 evrov več kot običajen hibrid. Verjetno vas bo prej zmotila končna cena tega avtomobila, ki kljub popustu znaša 27 tisočakov.

 

Toyota corolla 2.0 hibrid e-CVT sport
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1987 ccm, 112 kW (153 KM) pri 6000/min, 190 Nm pri 4400/min; Motor (električni): sinhronski, s stalnim magnetom, 48 kW (65 KM), 202 Nm; Sistemska moč: 132 kW (180 KM); Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4370 x 1790 x 1435 mm; Medos. razdalja: 2640 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1510/400 kg; Prtljažnik: 313–1004 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,9 s; Poraba goriva (EU): 3,6/4,0/3,9 l/100 km; Povprečje na testu: 6,4 l/100 km; Izpust CO2: 89 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.2 turbo terra): 18.200 €, testno vozilo: 29.590 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
pogonski sklop, videz, poraba, vozne lastnosti prostornina prtljažnika brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.