Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota corolla sedan 1.8 hibrid executive

Elegantno in učinkovito

  • Deseta generacija limuzinske corolle do neke mere nadomešča model avensis 
  • S hibridnim pogonom z 90 kW (122 KM) porabi približno pet litrov, lahko celo manj
  •  Z najbogatejšim paketom opreme stane več kot 28 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Torek, 20. avgust 2019

Pod drobnogled smo vzeli novo toyoto corollo – gre za deseto generacijo tega najbolje prodajanega avtomobila vseh časov, ki v svoji najnovejši obliki pomeni dokončno slovo modela auris. A pri tem avtomobilu niti ni tako pomembno, saj je limuzinska oblika vseskozi ohranjala to legendarno ime.

Limuzina tega segmenta morda ni prva izbira med slovenskimi kupci. Precej večji delež namreč predstavljajo klasične petvratne kombilimuzine in karavani (tudi pri corolli je razmerje precej bolj v korist slednjih), a limuzinska corolla vseeno premore precej elegance in po tej plati do neke mere cilja tudi na kupce, ki so nekoč vozili avensisa.

V dolžino meri dobrih 4,6 metra, ob medosni razdalji 2,7 metra je prostorsko dovolj radodarna tudi za zadaj sedeče potnike, pri prtljažnem prostoru pa je treba vzeti v zakup limuzinsko osnovo – čeprav je res, da odprtina niti ni tako majhna, kot se morda zdi na prvi pogled, celo večji kovček boste v zadek limuzinske corolle spravili brez kakšnega posebnega napora.

Corolla v limuzinski obliki do neke mere nadomešča nekdanji model avensis.


Občutek za volanom je zelo dober, saj nižje nameščen sedež in izdatneje nastavljiv volanski obroč prispevata k odlični ergonomiji oziroma omogočata, da vozniki najrazličnejših rasti zlahka najdejo sebi najprimernejši položaj. Vse skupaj nadgradita natančna izdelava in kakovost materialov, predvsem pa zasnova sredinske konzole, ki je s kombinacijo klasičnih stikal in gumbov ter na dotik občutljivega večnamenskega zaslona resnično funkcionalna. Vse je na dosegu roke, iskanje po menijih in podmenijih infozabavnega sistema pa ni med najbolj preprostimi. Predalov za drobnarije, kot so denarnica, ključi, robčki ali telefon, je dovolj – zadnjemu je namenjeno mesto pod sredinsko konzolo, ki je v najbogatejšem paketu podprto z resnično učinkovitim sistemom brezžičnega polnjenja.

Hibrid postaja vse bolj naravna izbira pri toyotah; tudi pri corolli, ki te oblike pogona niti ne poudarja več pretirano z raznimi grafičnimi animacijami pretoka energije. Ja, še vedno je vozniku dosegljiva tudi ta informacija, prav tako pa lahko izbirate med različnimi režimi delovanja sistema – od varčnega do športnega. Z novo generacijo corolla uvaja dva hibridna pogonska sklopa (z 1,8- ali 2,0-litrskim bencinskim motorjem), v limuzinski različici je poleg klasičnega bencinskega motorja na voljo le šibkejši hibrid. Ta razvija sistemsko oziroma skupno moč obeh motorjev 90 kW (122 KM), kar ustreza bolj umirjenemu značaju avtomobila in s spodobnimi zmogljivostmi zadovolji večino voznikov. Ne, ni športnik, temveč uglajena in pri lahkotnejši desni nogi tiha ter varčna kombinacija, ki se zadovolji s približno petimi litri bencina na sto kilometrov. Približno polovico časa vožnje za pogon skrbi zgolj elektrika, vključno s tako imenovanim jadranjem, ko zaradi konfiguracije ceste in drugih dejavnikov za vzdrževanje hitrosti ne potrebujete veliko energije. Pri odličnem pritisku na stopalko za plin se, seveda, vklopi tudi bencinar in ob visokih vrtljajih še vedno precej neprijetno »zatuli«, ampak – roko na srce – za to se več kot oddolži z že omenjeno uglajenostjo pri umirjeni vožnji, ki je na neprimerno višji ravni kot pri avtomobilih s klasičnim bencinskim ali celo dizelskim motorjem.

Hibridni pogonski sklop je zelo učinkovit; približno polovico časa vožnje za pogon skrbi zgolj elektrika.


Na visoki ravni je tudi najbogatejši opremski paket executive, ki poleg celotne palete učinkovitih varnostnih sistemov in pripomočkov med drugim zajema led žaromete, deloma v usnje odete sedeže (ogrevani spredaj in zadaj, vključno z volanskim obročem), sistem hud za prikaz podatkov v vidnem polju voznika. Je pa res, da se z 28 tisočaki takšna corolla precej visoko ceni; stopnjo skromnejša in skoraj štiri tisočake cenejša oprema sol se morda zdi boljša izbira.
 

Toyota corolla sedan 1.8 hibrid executive
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1798 ccm, 72 kW (98 KM) pri 5200/min, 142 Nm pri 3600/min; Motor (električni): sinhroni izmenični, s trajnim magnetom, 53 kW (72 KM), 163 Nm; Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4630 x 1780 x 1435 mm; Medos. razdalja: 2700 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1385/525 kg; Prtljažnik: 471 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,0 s; Poraba goriva (EU): 3,1/3,5/3,4 l/100 km; Povprečje na testu: 5,1 l/100 km;Izpust CO2: 77 g/km.
  Cena:  osnovni model (corolla sedan 1.6 terra): 17.900 €; testno vozilo: 28.590 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
učinkovit hibridni pogon, poraba goriva, tiha vožnja pri priganjanju glasen motor, logika menijev infotainmenta brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.