Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen T-roc cabriolet 1.5 TSI style

Uživaški svojeglavec

  • Križanec T-roc cabriolet je edini avtomobil s platneno streho v trenutni Volkswagnovi ponudbi
  • Ples odpiranja električno pomične strehe traja le devet sekund, zapre se v enajstih
  • Močnejša od dveh bencinskih različic navduši, še bolj bi s samodejnim menjalnikom

 

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 14. november 2020

Volkswagen načeloma ne slovi po drznosti, ko gre za vstop v nove razrede, kar je dokazal z zapoznelim prihodom športnih terencev in križancev. Zato je še toliko bolj presenetila odločitev, da izdelajo kompaktnega križanca, avtomobil razreda, kjer sta doslej že dva proizvajalca dobila neprijetno lekcijo. A za razliko od range roverja evoqua in nissana murana je T-roc cenovno bolj sprejemljiv in s tem namenjen širokemu krogu potencialnih kupcev.

Avtomobil, ki je pri znamki VW prevzel štafeto iz rok beetla in golfa cabrio, je od spodaj do roba stranskih stekel zelo podoben izvedbi s streho. Vseeno ni enak, saj ima za štiri centimetre daljšo medosno razdaljo, kar zagotavlja nekoliko več prostora zadnjim potnikom. Tam je prostora za dva, ki se do sedežev lažje prebijeta tudi zaradi zelo dolgih vrat, sicer pa ne čutita posebne prostorske stiske. Niti nad glavami, ko je streha zaprta, pa tudi prtljažnik je z 280 litri nad pričakovanji. Sprednji del kabine je na las podoben običajnemu T-rocu, torej kakovostna izdelava, odlična ergonomija in malenkost preveč uporabljene trde plastike. Ker T-roc ni del najnovejše generacije vozil koncerna, so merilniki še vedno analogni, pod velikim barvnim zaslonom na dotik se najde cela vojska klasičnih stikal za upravljanje s klimo in nekaterimi drugimi funkcijami, pri čemer je, seveda, posebnost stikalo za pomik električne strehe. Proces lahko poteka med vožnjo (do 30 km/h) in se zgodi v devetih sekundah, medtem ko zapiranje traja dve sekundi dlje. O toplotni izolaciji ne moremo soditi, saj smo avtomobil vozili v največji poletni vročini, ko je v vsakem avtomobilu vroče. Se pa je kabina brez težav ohladila s klimo. Da je nad glavo platno, postane bolj jasno na avtocesti, ko je hrupa v kabini precej več kot pri izvedbi s trdo streho.

Za avtomobil s platneno streho je T-roc presenetljivo prostoren in uporaben, a brez kompromisov vseeno ne gre.


Tipična bolezen avtomobilov, ki so jim naknadno odrezali streho, je velika masa, saj mora biti spodnji del brez »pokrova« toliko trdnejši. Tudi T-roc je pridobil na teži, in to skoraj dvesto kilogramov. Pri voznih lastnostih se to ne pozna tako zelo, saj je avtomobil lepo vodljiv, na tipično predvidljiv in nevtralen način, kot večina drugih te znamke. Dodatna masa se precej bolj pozna pri pospeševanju. V primerjavi z enako motoriziranim običajnim modelom je kabriolet do stotice počasnejši za več kot sekundo. Še sreča, da je testni avtomobil poganjal zmogljivejši od dveh bencinskih motorjev, ki sta pri tem modelu na izbiro. Napredni 1,5-litrski prisilno polnjeni bencinski motor s 110 kW (150 KM) v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom poskrbi, da se tono in pol težak avtomobil do stotice premakne v 9,5 sekunde, medtem ko kazalec hitrosti lahko prileze vse do 205 km/h. Ob tem se je treba zavedati, da imajo dodatni kilogrami posledice tudi pri porabi goriva, ki je na testu znašala več kot osem litrov. Opcijski 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik ne bi prav veliko prispeval k manjši porabi, a bi zagotovo prispeval k udobju. Približno 1.600 evrov doplačila je prav gotovo poštena cena za nekaj, kar bi takšen avtomobil prav gotovo poneslo na višjo raven. 

Če smo na začetku izpostavili nenavaden pogum Volkswagna z dokazano neuspešnim avtomobilskim podrazredom, je treba upoštevati, da je T-roc prvi »ljudski« primerek svoje vrste. In za povrh član trenutno daleč najbolj popularnega segmenta. Njegove cene se začnejo pri 28 tisočakih, kar je denar, ki ga ljudje danes brez pomisleka odštejejo za družinskega križanca. Zakaj ga potem ne bi za takšnega privzdignjenega uživača?
 

Volkswagen T-roc cabriolet 1.5 TSI style
 Vozilo in motor kabriolet, 2 vrat, 4 sedeži; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.498 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5.000/min, 250 Nm pri 1.500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4.268 x 1.811 x 1.522 mm; Medos. razdalja: 2.630 mm; Pnevmatike: 215/55 R17; Masa/nosilnost: 1.524/356 kg; Prtljažnik: 280 l.
  Največja hitrost:  205 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba goriva (WLTP): 6,6 l/100 km; Povprečje na testu: 8,3 l/100 km; Izpust CO2: 150 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.0 TSI): 28.080 €, testno vozilo: 32.712 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
hitrost pomika strehe, preglednost nedosegljiv varnostni pas, hrup pri višji hitrosti, premalo atraktiven videz brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.