Volkswagen caravelle DMR 2.0 TDI 4motion comfortline
Ko prostora zlepa ne zmanjka
- Caravelle je odličen in resnično prostoren avtomobil, zlasti v daljši različici
- Dvolitrski TDI s 110 kW (150 KM) prepričljivo opravi z veliko maso vozila
- S štirikolesnim pogonom in solidno opremo stane dobrih 40 tisočakov
Četrtek, 20. december 2018
Caravelle se umešča med delavski transporter in luksuzni multivan – torej v zlato sredino, ki je še vedno malce robustna, a obenem dovolj uglajena, da se z večjo družbo zlahka opravite na daljši dopust.
V 5,3 metra dolgem vozilu (različica z daljšo medosno razdaljo 3,4 metra) je nameščenih osem sedežev, za zadnjo, tretjo vrsto ob tem ostane še obilo prostora za prtljago. Ob odstranjevanju sedežev takšna caravelle sprejme do 6,7 kubičnega metra prtljage – ali tovora bolj čiste narave (kartonaste škatle, na primer), saj je pod vozila v celoti tapeciran. Seveda lahko odstranite zgolj tretjo vrsto in tako ob petih potnikih ustvarite dovolj prostora za prevoz koles ali drugih športnih rekvizitov.
Sedeži so odlični – čvrsti in z učinkovito oporo telesa, zato na daljših vožnjah ne boste čutili kakšnih neprijetnih bolečin v križu. Voznikova ergonomija je zelo dobro domišljena, zaradi nekaterih elementov iz osebnih vozil (volanski obroč, na primer) pa je splošni vtis bolj avtomobilski kot kombijevski. Sprednja dva sedeža sta opremljena z naslonjali za roke, voznikov je izdatno nastavljiv tudi po višini in v ledvenem delu.
Ko se z večjo družbo opravite na daljši dopust, bi si težko želeli boljše prevozno sredstvo.
Za pogon testnega vozila je skrbel dvolitrski turbodizelski motor v različici s 110 kW (150 KM), ki zlahka opravi z dobrima dvema tonama suhe mase, ob bolj obremenjenem vozilu in večjih vozniških apetitih pa mu začne pohajati sapa. Brez skrbi, zmogljivosti so vseeno prepričljive in celo daljši avtocestni klanci niso zadrega, le tiste poskočnosti pri prehitevanju avtobusa na jadranski magistrali ne pričakujte. Zaradi prožnosti motorja ni treba prav pogosto posegati po ročici sicer natančnega
šeststopenjskega ročnega menjalnika, za učinkovit prenos moči tudi na podlago s slabšim oprijemom pa poskrbi štirikolesni pogon. Ta stane 3.700 evrov in je dobrodošla izbira pri vleki prikolice, ki lahko tehta do 2,5 tone.
Vožnja je razmeroma udobna, čeprav podvozje malce ostreje blaži kratke udarce s ceste. To bodo še posebej občutili potniki v tretji vrsti sedežev, ki so tik nad zadnjo osjo. Preglednost je zaradi velikih steklenih površin, velikih vzvratnih ogledal in ravnih karoserijskih robov zelo dobra, kljub temu serijska oprema zajema parkirna tipala. Serijsko dobite še tripodročno klimatsko napravo (s prezračevalnimi režami tudi v stropu), usnjen volanski obroč, tempomat, povezavo bluetooth … Skratka,
vse najnujnejše in še kaj za povrh. Seveda je na voljo tudi precej dolg spisek doplačilnih dodatkov.
Volkswagen caravelle DMR 2.0 TDI 4motion comfortline |
Vozilo in motor: potniški kombi, 4 vrat, 8 sedežev; Motor: turbodizelski, štirivaljni vrstni, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3250–3750/min, 340 Nm pri 1500–3000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen. |
Velikost: 5304 x 1904 x 1990 mm; Medos. razdalja: 3400 mm; Pnevmatike: 215/65 R16; Masa/nosilnost: 2092/988 kg; Prtljažnik: 6700 l. |
Največja hitrost: 179 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 13,0 s; Poraba goriva (EU): 7,8/5,9/6,6 l/100 km; Povprečje na testu: 7,4 l/100 km; Izpust CO2: 171 g/km. |
Cena: osnovni model (caravelle KMR 2.0 TDI comfortline): 37.139 €, testno vozilo: 46.508 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
prostorna notranjost, sedeži, pogon | precej trdo podvozje | brez napak |