Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen multivan 2.0 TDI 4motion DSG comfortline DMR

Luksuzni multipraktik

  • Multivan je vrh ponudbe VW-jevih potniških kombijev, narejenih na osnovi transporterja
  • Izvedba z daljšim medosjem nudi udobje sedmim osebam, za povrh ima zajeten prtljažni prostor
  • Potovalno izjemnost potrjujejo turbodizel z 200 »konji«, menjalnik DSG in štirikolesni pogon
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 23. julij 2020

Svet transferjev, recimo iz prestižnih hotelov do letališč, je večinoma razdeljen med dva glavna akterja. Merila večinoma postavlja Mercedes z razredom V, medtem ko mu v zelje največkrat skoči Volkswagen. Ko govorimo o prestižu, je to multivan (sorodnik transporterja in caravelle), in z nedavno temeljito prenovo je delo stuttgartske zvezde še posebej otežil.

Aktualna generacija multivana, poimenovali so jo T6.1, navzven od predhodnika ni pretirano drugačna, pomembne novosti so namreč v notranjosti. Prenovo je tam bolj potreboval, sploh če ima ambicije tekmovati z najboljšimi. Armaturna plošča je bila temeljito spremenjena in ima zdaj sodobnejši, bolj uglajen videz, nov je tudi volanski obroč, ki je športno spodrezan in prijetno odebeljen. Seveda je ta usnjen in posejan z logično razporejenimi gumbi za upravljanje naprav. Občutek kakovosti ni rezerviran le za armaturno ploščo in pritikline, ampak za celotno kabino. Sedeži so odeti v prijetno kombinacijo imitacije usnja in mikrofibre, tla so v celoti obložena z mehkim tapisonom, tudi sicer ni nikjer vidnih delov pločevine. Vse to je v resnici nujno, če želiš prevažati ljudi, ki so vajeni določene stopnje prestiža. K temu močno pripomore sedežna razporeditev z dvema v srednji vrsti, ki se lahko obrneta nazaj, in tremi čisto zadaj. Na račun daljše medosne razdalje (kar 3.400 milimetrov) je primerno radodaren tudi prtljažni prostor, ki pa je vseeno odvisen od položaja drsne zadnje klopi. Tako kot srednja dva se namreč z odličnim sistemom tračnic naprej in nazaj preprosto premikajo tudi zadnji trije.

Glavnina napredka je bila narejena s sodobno elektroniko, ki jo še posebej ponosno razkazuje model z vrha ponudbe, kot je bil naš testni. Sem spada velika instrumentna plošča oziroma digitalni merilniki, ki jih sicer poznamo že iz drugih modelov te znamke. Impresiven je tudi premer zaslona infotainmenta, ki meri kar 23,3 centimetra. Po funkcionalnosti in hitrosti delovanja se uvršča v sam vrh izdelkov avtomobilske industrije, a kot večina ni imun na vidne prstne odtise.

Poleg poslovne rabe je takšen avtomobil popoln tudi za šest- ali sedemčlanske družine, ki se ne želijo odreči prestižu.


Bogat nabor aktivnih pomočnikov, s katerimi se po novem hvali multivan, vsebuje vse od sistema za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu do kombijevskih posebnosti, kot je asistenca za bočni veter in še marsikaj drugega. Ključna novost pri uvedbi tovrstnih pomagal je bila sprememba volanskega mehanizma, ki je zdaj krmiljen električno. Dodatna prednost je manjša poraba energije. 

Pri varčnosti ima nekoliko večjo vlogo sodoben turbodizelski motor, ki v najzmogljivejši različici s 146 kilovati (199 KM) ni nujno najbolj varčna izbira. Povprečno je na testu porabil dobrih devet litrov na 100 kilometrov, a je bolj pomembno, da nikoli ni dajal občutka pomanjkanja moči. Za povrh je povezan z odličnim 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom in za dodatno varnost moč pošilja k vsem štirim kolesom. Ta dodatek ceno povzdigne za dobrih pet tisočakov, a zagotavlja še nekoliko bolj suvereno lego na cesti. Z voznimi lastnostmi se je multivan izkazal, malo manj smo bili navdušeni nad udobjem podvozja. Kratke neravnine so po prenovi ostale težko rešljiva uganka, ki jo očitno obvlada le prilagodljivo blaženje. Žal to v kombinaciji z daljšo medosno razdaljo ni kompatibilno. Škoda, ravno to je namreč področje, kjer mercedes V še vedno vlada. A to v družbi posodobljenega in občutno cenejšega multivana počne z najmanjšo prednostjo doslej! 
 

Volkswagen multivan 2.0 TDI 4motion DSG comfortline DMR
 Vozilo in motor potniški kombi, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 146 kW (199 KM) pri 3800/min, 450 Nm pri 1400/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  5304 x 1904 x 1970 mm; Medos. razdalja: 3400 mm; Pnevmatike: 235/55 R17; Masa/nosilnost: 2265/815 kg; Prtljažnik: do 6.700 l..
  Največja hitrost:  198 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,3 s; Poraba goriva (WLTP): 7,5 l/100 km; Povprečje na testu: 9,4 l/100 km; Izpust CO2: 199 g/km.
  Cena:  osnovni model (caravelle KMR 2.0 TDI 110 kW trendline): 41.162 €, testno vozilo: 68.977 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, prostorna notranjost, udobje in oprema pomanjkljivo blaženje neravnin, cena dodatne opreme brez napak

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.