Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen passat variant 2.0 TDI DSG comfortline

Če je to povprečje, ga hočemo!

  • Novi passat je udaril tam, kjer najbolj boli – z odlično tehniko in dobro ceno
  • V karavanski izvedbi ponuja več prostora za potnike in njihovo prtljago
  • Dvolitrski turbodizel in oprema comfortline sta največkrat izbrana kombinacija
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 15. april 2015

Zdi se, da Volkswagen z vsakim novim polom, golfom ali passatom povzroči pravo neurje. Naj bo to upravičeno ali ne – ostali proizvajalci morajo pretehtati, kar počnejo, in se novim razmeram hitro prilagoditi. V primeru pred nekaj meseci predstavljenega novega passata jim prav gotovo ni lahko. Zakaj, smo ugotavljali na testu karavanske izvedbe v najbolj pogosto izbrani – povprečni konfiguraciji.

Glede oblike novih volkswagnov novinarji včasih zvenimo kot pokvarjena plošča, saj nekih korenitih sprememb skoraj nikoli ni, so le spretni popravki, ki še tako oguljeno prepoznavno obliko vsakič znova uspešno posodabljajo in ji dajejo novo življenje.

Predvidljiv, a z nedvomno sodobnim pridihom je passat tudi v notranjosti. Razen digitalnega zaslona, ki ga namesto klasičnih merilnikov sicer testni avtomobil ni imel, je skoraj vse ostalo tako, kot je bilo. Gre le za majhne popravke pri obliki in izdelavi, ki uporabniku močno olajšajo življenje, ne da bi se ta tega sploh zavedal. O nesmiselno postavljenih gumbih tu ni sledu, niti zmešnjav glede njihovih funkcij. To nekako opiše tudi preostanek notranjosti, ki je po novem občutno bolj prostorna v širino in dolžino, predvsem pri nogah potnikov na zadnjih sedežih. Za povrh so pošteno povečali tudi prtljažni prostor, ki po novem sprejme 650 litrov in je povečljiv na gigantskih 1.780 litrov. Slednji navduši z oglatostjo in dostopnostjo, ki zagotavlja, da je zares uporaben vsak liter, ki ga ponuja.

Čeprav je povsem nov, je kljub izboljšavam občutek v njem močno podoben prejšnjemu, kar večini pristašev te znamke povsem ustreza.


Da pa niti Nemci niso povsem nezmotljivi (če zgodovino pustimo ob strani), dokazuje svetlo oblazinjenje sedežev. Ob prevzemu testnega avtomobila – s prevoženimi le 4.000 kilometri – je bil voznikov sedež že prav pošteno umazan. Očitno se je tisti, ki je avtomobil vozil pred nami, v prehitrem ovinku prav pošteno prestrašil … Če nesrečno izbiro barve pustimo pri miru, pa se na njih zelo dobro sedi. Tudi na daljših poteh.

Omenili smo že, da je bil testni avtomobil izbran po okusu povprečnega kupca, kar pomeni, da ga je poganjal vstopni dvolitrski turbodizel s 110 kW (150 KM). Glede na to, da mora premikati avtomobil, ki v dolžino meri 4,77 metra in tehta več kot tono in pol, je 1,6-litrski TDI vseeno precejšen kompromis. Prav nič kompromisen in pri kupcih vse manjkrat spregledan pa je odličen šeststopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DSG). Ta deluje bliskovito hitro in izredno gladko. Zatakne se le pri ceni okoli 2.700 evrov, ki v primeru testnega avtomobila znaša približno osem odstotkov celotne vrednosti avtomobila. To pa je že razlog za razmislek, pa naj bo menjalnik še tako dober.

Bolj racionalen in prav tako po okusu večine kupcev je srednji nivo opreme comfortline, ki ponuja vse tiste lepotne in uporabne pripomočke, ki jih avtomobil tega razreda danes mora imeti. Sem spadajo samodejna klimatska naprava, parkirna tipala, električno nastavljiv voznikov sedež, tempomat z uravnavanjem razdalje do vozila spredaj (ACC) in sistem za nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili. Z dodanim navigacijskim sistemom, 17-palčnimi aluminijastimi platišči in nekaj drugimi malenkostmi pa je cena zrasla na 33 tisočakov. To sicer ni malo denarja, po drugi strani pa tako solidnega paketa za takšen znesek, pa naj vam bo VW pri srcu ali pa ne, pri drugih znamkah ne boste zlahka dobili.
 

Volkswagen passat variant 2.0 TDI DSG comfortline
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500/min, 340 Nm pri 1750–3000/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4767 x 1832 x 1477 mm; Medosna razdalja: 2791 mm; Pnevmatike: 215/55 R17; Masa/nosilnost: 1541/589; Prtljažnik: 650–1780 l.
  Največja hitrost:  216 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,9 s; Poraba goriva (EU): 5,5/4,3/4,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 122 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.4 TSI trendline): 24.613 €, testno vozilo z dodatno opremo: 33.286 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.

izdelava, pogonski sklop, relativno ugodna cena

občutljiva tkanina na sedežih, (pre)zadržana oblika

brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.