Volkswagen tiguan 2.0 TDI DSG R-line edition
Zakaj bi, če ni potrebe?
- S pogonom na sprednji kolesi in opremo R-line edition je namenjen predvsem asfaltu
- Pohvali se s športno podobo in sodobnimi pripomočki za zanesljivo in udobno vožnjo
Petek, 10. maj 2019
Do zdaj smo tiguana druge generacije preizkusili le v vsestranski kombinaciji s štirikolesnim pogonom (AF207). Tokrat smo pod drobnogled vzeli spredaj gnan in dinamično naravnan model s paketom R-line edition. Ta je zasnovan na bogatem paketu highline in ima med drugim 19-palčna platišča iz lahke litine, digitalno instrumentno ploščo namesto klasičnih merilnikov, multimedijsko napravo z navigacijo in učinkovite aktivne žaromete led plus, ki samodejno uravnavajo svetlobni snop tako, da svetijo
le tja, kjer je treba.
Poleg širokih, nizkopresečnih pnevmatik na vozne lastnosti pozitivno vpliva tudi progresivno krmiljenje, ki pri večjih hitrostih zagotavlja boljši občutek nadzora.
S športnim videzom, ki vključuje posebna odbijača, zadnji spojler in velika kolesa z nizkopresečnimi pnevmatikami, je jasno, da gre za avtomobil, ki je namenjen predvsem, če že ne izključno, asfaltu. Zato se zdi smotrna izbira različice s pogonom na sprednji kolesi in dobro uigranim dvojcem dvolitrskega turbodizla s 110 kilovati (150 KM) in dvosklopčnega menjalnika. Motor zagotavlja dovolj poskočnosti, menjalnik deluje pričakovano hitro, pri čemer v tej kombinaciji nismo zaznali cukanja in
zamujanja pri pretikanju v vzvratno prestavo, ki nas je zmotilo pri različici s štirikolesnim pogonom. Tudi poraba je nekoliko nižja. Na testu smo zabeležili zelo sprejemljivo povprečje 7,1 litra na 100 kilometrov.
Takšen tiguan je bogato opremljen, udoben in športno privlačen, a jasno namenjen cestni uporabi. Zato ga priporočamo vsem, ki ne potrebujete štirikolesnega pogona in lahko prihranek dveh tisočakov, koliko je treba odšteti zanj, namenite izbiri opreme R-line edition. Ta namreč v primerjavi s klasičnimi paketi ponuja boljše razmerje med plačanim in dobljenim.
Volkswagen tiguan 2.0 TDI DSG R-line edition |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3.500/min, 340 Nm pri 1750/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4486 x 1839 x 1643 mm; Medos. razdalja: 2677 mm; Pnevmatike: 255/45 R19; Masa/nosilnost: 1645/515 kg; Prtljažnik: 615–1655 l. |
Največja hitrost: 202 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,3 s; Poraba goriva (EU): 5,5/4,7/5,0 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1l/100 km; Izpust CO2: 131 g/km. |
Cena: osnovni model (1.5 TSI comfortline): 30.224 €, testno vozilo: 36.872 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
videz, oprema, vozne lastnosti |
grob motor ob hladnih zagonih |
brez napak |