Volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4motion DSG R-line edition
Z vrlinami enoprostorca
- Allspace pomeni prostorno notranjost, R-line edition pa bogato opremo in športni videz
- Z dvolitrskim turbodizlom s 110 kW (150 KM) ni podhranjen, a bi vseeno želeli nekaj konjičev več
Nedelja, 17. maj 2020
Velikega tiguana smo že preizkusili (AF226) in ugotovili, da je z dodatnimi 11 centimetri v medosju in dodatnimi 21 centimetri skupne dolžine v primerjavi z osnovnim modelom najboljši nadomestek za zdaj že skoraj pozabljene enoprostorce. V podaljšanem zadku lahko namreč gosti dodatna zložljiva sedeža, torej lahko naenkrat prevaža do sedem duš. A tako kot prvi ju tudi tokratni allspace ni imel, je pa zato imel ogromen prtljažnik. Ta v osnovni postavitvi meri 700 litrov, je pravilno oblikovan, lepo obdelan in omogoča prilagajanje z nastavljivo talno polico. Prostora je na pretek tudi v drugi vrsti, kjer se lahko udobno namestijo trije odrasli potniki.
Prvi allspace, ki smo ga preizkusili, je imel pod sprednjim pokrovom že skoraj nesramno zmogljiv dvolitrski turbodizel s 176 kilovati (239 KM), tokratni pa najšibkejšega, ki razvije 110 kilovatov (150 KM). S tem motorjem ni ravno podhranjen, a če je prvi ponujal očitne presežke, bi si tu le želeli kakšnega vranca več. Na avtocesti lepo lahkotno križari, a se pri speljevanju in prehitevanjih sprva zdi, da se ne bo nič zgodilo, zato je treba zelo odločno pritisniti na plin. Takrat poraba z
lahkoto preseže osem litrov, mi pa smo izmerili še kar sprejemljivo povprečje 8,1 litra na 100 kilometrov.
Do stotice potrebuje 9,7 sekunde in doseže 198 km/h končne hitrosti, speljevanja pa so nenavadno zaspana.
Testni primerek je bil opremljen z dinamično naravnanim paketom R-line edition, ki ne pusti veliko neizpolnjenih želja, saj opremi highline dodaja bolj agresivno oblikovana odbijača, 19-palčna lahka platišča, multimedijsko napravo z navigacijo discover media, različne vozne načine, progresivno krmiljenje, parkirno asistenco in zimski paket.
Pod črto ugotavljamo, da je tiguan s štirikolesnim pogonom in dvosklopčnim menjalnikom vselej zanesljiv in udoben, v izvedbi allspace pa je še najboljši približek enoprostorcem. Njegova notranjost, seveda, ni tako prilagodljiva, se pa zato pohvali z bolj privlačnim videzom. Ker gre za avtomobil, ki tehta nezanemarljivih 1,8 tone, bi mi vsekakor raje izbrali močnejšo izvedbo s 140 kilovati (190 KM).
Volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4motion DSG R-line edition |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500/min, 340 Nm pri 1750/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4701 x 1839 x 1674 mm; Medos. razdalja: 2787 mm; Pnevmatike: 255/45 R19; Masa/nosilnost: 1790/730 kg; Prtljažnik: 700–1775 l. |
Največja hitrost: 198 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,1 s; Poraba goriva (WLTP): 6,6 l/100 km; Povprečje na testu: 7,8 l/100 km; Izpust CO2: 173 g/km. |
Cena: osnovni model (tiguan allspace 2.0 TDI comfort edition): 34.685 €, testno vozilo: 38.971 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
videz, prostorna notranjost, oprema |
grob motor ob hladnih zagonih |
brez napak |