Avto.info
Iskalnik: Model:

Volvo XC40 D3 A momentum

V slogu večjih bratov

Tudi najmanjši Volvov križanec prepriča s kakovostjo in tehniko večjih modelov.

Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Torek, 23. julij 2019

Volva XC40 smo prvič preizkusili v njegovi najzmogljivejši (in najdražji) različici (test v AF230), zdaj pa še s šibkejšo izvedbo dvolitrskega dizelskega motorja, pogonom zgolj na sprednji kolesi in paketom opreme momentum. Ter, seveda, s povprečnemu slovenskemu žepu za spoznanje bolj prijazno ceno.

Ta je sicer relativna, saj 39 tisoč evrov za avtomobil te velikosti pač ni malo denarja, a po drugi strani primerljivo z neposrednimi tekmeci v obliki audija Q3, BMW-ja X1 ali mercedesa GLA. Z nekaj dodatki, kot so usnjeno oblazinjenje, električno panoramsko strešno okno ali prav tako električno pomična vrata prtljažnika, takšen volvo stane 44 tisočakov, kar je praktično na ravni številko večjih in zmogljivejših akcijskih modelov XC60. 

Z nekaj doplačilnimi dodatki in ceno več kot 40 tisočakov se močno približa številko večjemu volvu XC60.


Ne, ni poceni. A s kakovostno izdelano in v izbrane materiale z umetelnimi dodatki odeto notranjostjo prepriča tudi zahtevnejše kupce, po zasnovi z velikim večnamenskim zaslonom na sredinski konzoli, ki združuje praktično vse funkcije, pa je enak drugim volvom. Njegovo odzivno delovanje in logične menije ocenjujemo kot enega izmed najboljših, klasične zasnove z nekaj klasičnimi stikali za najpogosteje uporabljane funkcije ali zasnove z večopravilnim vmesnikom v obliki vrtljivega gumba pa vseeno ne dosega.

Turbodizelski motor D3 s 110 kW (150 KM) ustreza značaju avtomobila in potrebam povprečnega voznika ter uspešno sodeluje z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Zvočno je dobro zatesnjen, a vseeno manj kot v večjih volvih. Sprednji pogon zadošča, odlično podvozje je pravšnja kombinacija med udobnim blaženjem udarcev s ceste in spopadanjem z željami voznika po izrazitejši dinamiki – pri tem morda zmoti le (pre)mehak volan.
 

Volvo XC40 D3 A momentum
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1969 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3750/min, 320 Nm pri 1750–3000/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4425 x 1863 x 1652mm; Medos. razdalja: 2702 mm; Pnevmatike: 235/55 R18; Masa/nosilnost: 1674/506 kg; Prtljažnik: 460–1336 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 5,1 l/100 km; Povprečje na testu: 6,5 l/100 km; Izpust CO2: 132 g/km.
  Cena:  osnovni model (XC40 D3): 34.325 €, testno vozilo: 44.387 €; VCAG, d. o. o., Ljubljana.
motor in pogon, kakovost izdelave

malce glasnejši motor, cena

brez napak

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.