Ford ecosport 1.0 ecoboost 92 kW active
Videz vara
- Ecosport na nekaterih področjih ni več popolnoma dorasel sodobnejšim tekmecem
- Ne glede na to se jim s ceno skoraj 23 tisočakov nesramežljivo postavlja ob bok
Sobota, 9. julij 2022
V zadnjih sedmih letih večkrat prenovljeni ecosport je navzven bogatejši za paket active, ki doda nekaj robustnih plastičnih dodatkov terenskega videza, štirikolesni pogon je skozi prenove žal izgubil. Ja, zaradi večje oddaljenosti od tal lažje zleze na mestne robnike, kaj dosti več od fieste (s katero si deli tehnično osnovo) pa ne zmore.
Se pa lahko pohvali z visokim položajem za volanom in z izjemo precej zajetnih stebričkov solidno preglednostjo (kamera na zadku je serijska, a se v slabem vremenu hitro zamaže) ter z osrednjim 8-palčnim zaslonom infotainmenta dovolj sodobno notranjostjo, ki je v širino precej skromno odmerjena, zato se bosta voznik in sovoznik kar pogosto dregala s komolci. Tudi sedeži so precej ozki in brez pravega oprijema, medtem ko je v dolžino in višino prostornost kabine razredu primerna.
Na svojih plečih ima že kar nekaj let, saj gre v osnovi za večkrat prenovljen in posodobljen model iz leta 2014.
Prtljažnik je manjši kot pri večini tekmecev, za povrh ga zapirajo vstran odpirajoča se vrata, kar je dobrodošla osvežitev v slogu »pravih« terencev, a prinaša več pomanjkljivosti – za odpiranje potrebujete precej prostora, v dežju odprta vrata ne nudijo zavetja niti vam niti vsebini prtljažnika …
Litrski bencinski motor z 92 kW (125 KM) je srednja možnost pri ecosportu (in edina pri opremi active), prijetno zmogljiv in prožen prisilno polnjen trivaljnik zmerne glasnosti in žeje. Soliden menjalnik s precej kratko nanizanimi šestimi stopnjami nagovarja k bolj dinamični vožnji, kakršne manj natančno podvozje in precej nagibanja v zavojih ne marata. Po drugi strani niti udobje in vozne lastnosti kot celota niso popolnoma na ravni sodobnih križancev tega razreda.
Ford ecosport 1.0 ecoboost 92 kW active |
Vozilo in motor: terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 92 kW (125 KM) pri 6.000/min, 170 Nm pri 1.400–4.500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 4. |
Velikost: 4.096 x 1.765 x 1.653 mm; Medos. razdalja: 2.519 mm; Pnevmatike: 205/50 R17; Masa/nosilnost: 1.349/466 kg; Prtljažnik: 334–1.238 l. |
Največja hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,0 s; Poraba goriva (WLTP): 6,0 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km; Izpust CO2: 137 g/km. |
Cena: osnovni model (ecosport 1.0 ecoboost 92 kW titanium): 22.480 €, testno vozilo: 24.830 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
motor, visok položaj za volanom |
![]() |
nima samodejnih luči, odpiranje vrat prtljažnika, cena |
![]() |
brez napak |