Ford kuga 2.5 duratec hybrid FHEV FWD vignale
Dvojno udobje
- FHEV pomeni hibridno klasiko s samodejnim polnjenjem baterije
- Moč sistema znaša 140 kW (190 KM), poraba pod 7 litrov, cena s paketom vignale pa sprejemljivih 37.720 evrov
Sobota, 25. november 2023
Kaj je udobje? Udobje je med drugim to, da nam kdaj česa ni treba narediti, ali da to za nas naredijo drugi. Skratka, da nam ni treba za karkoli skrbeti. In na poti v popolno elektrifikacijo udobje trenutno predstavlja to, da nam avtomobila ni treba polniti oziroma priklapljati na vtičnico, čeprav le-ta deluje tudi na elektriko. Takšno udobje nam trenutno ponujajo klasični oziroma samopolnilni hibridi z majhno baterijo, ki se polni samodejno, in sicer z regeneracijo energije ob zaviranju in
energijo bencinskega motorja. Pri kugi hibridni sistem sestavljajo 2,5-litrski bencinski štirivaljnik, elektromotor in zagonski alternator s skupno nočjo 140 kilovatov (190 KM), ki se prenaša na sprednji kolesi prek brezstopenjskega menjalnika CVT. Ta za razliko od marsikaterega drugega hibrida le redko požene bencinski motor v zelo visoke vrtljaje. Zato deluje uglajeno in je redko zares moteče glasen, udobje pa zagotavljajo skoraj neopazni preklopi na elektriko in obratno. Med njegove glavne
vrline sodi tudi poraba goriva na ravni dizelskih modelov, kar potrjuje testno povprečje 6,9 litra na 100 kilometrov.
Ob varčnosti je bistven element klasičnega hibrida, da ne zahteva spreminjanja navad uporabnika, saj ne potrebuje polnjenja prek vtičnice.
Tovrstno udobje se ujema z udobjem in elegantno noto, ki ju prinaša paket vignale. Odlikujejo ga namreč kromirani detajli na karoseriji, voznika in potnike pa med drugim razvaja z oblazinjenjem iz usnja in umetnega usnja, z ogrevanjem sedežev spredaj in zadaj, z ogrevanjem volanskega obroča ter z električnim pomikom s spominsko funkcijo za voznikov sedež.
Hibridna kuga s paketom vignale tako prinaša dvojno udobje. Prvič zato, ker čeprav gre za elektrificirano vozilo, ne zahteva spreminjanja navad, temveč omogoča klasično uporabo z ne prav pogostimi postanki na bencinski črpalki, drugič pa zato, ker zagotavlja udobje tudi z bogato opremo. Ta kombinacija je na voljo za sprejemljivih 37.720 evrov in jo je mogoče nadgraditi z dodatki, kot so panoramska streha z električnim odpiranjem, paket za pomoč vozniku, preklopna vlečna kljuka z električnim
pomikom in 20-palčna platišča, kar pa ceno hitro ponese čez 40 tisočakov.
Ford kuga 2.5 duratec hybrid FHEV FWD vignale |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 2488 ccm, 112 kW (152 KM) pri 5500/min, 200 Nm pri 4500/min; Motor (električni): sinhronski, 92 kW (125 KM); Sistem: 140 kW (190 KM), Menjalnik: samodejni, brezstopenjski CVT Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4629 x 1883 x 1658 mm; Medos. razdalja: 2710 mm; Pnevmatike: 245/45 R20; Masa/nosilnost: 1701/514 kg; Prtljažnik: 405-1517 l. |
Največja hitrost: 196 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,1 s; Poraba goriva (WLTP): 5,4 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 123 g/km. |
Cena: osnovni model (1.5 ecoboost titanium): 28.250 €, testno vozilo: 44.800 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
pogonski sklop, oprema | kakovost nekaterih materialov | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Ford
- hibrid
- kuga
- test