Avto.info
Iskalnik: Model:

Ford kuga 2.5 duratec hybrid titanium

V pravih rokah

  • Priključni hibrid s 165 kW (225 KM) v praksi ponuja 40 kilometrov električnega dosega
  • Ob primerni uporabi lahko ponuja najboljše obeh svetov in se celo izplača
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 2. oktober 2022

Ni skrivnost, da so priključni hibridi namenjeni specifični uporabi in uporabnikom. Če mislite, da ne sodite v to kategorijo, izberite bencinarja ali dizla, a morda bi bili presenečeni, kako širok krog primernih uporabnikov imajo lahko te pogonske dvoživke.

Večinoma je prvi pomislek povezan s ceno, a pri fordu kugi razlika do ostalih izvedb ni tako pretresljiva. Od najzmogljivejšega turbodizla (ta trenutno ni na voljo) je namreč priključni hibrid dražji le za 1.700 evrov, a to še vedno pomeni ceno nad 40 tisočaki. Zato je jasno, da mora ponuditi temu primerno veliko. Temu zagotovo ustreza pogonski sistem, sestavljen iz 2,5-litrskega bencinskega štirivaljnika z Atkinsonovim ciklom in elektromotorjem v kombinaciji z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom e-CVT. Skupna moč sistema znaša spoštovanja vrednih 165 kilovatov (225 KM), kar je dovolj za pospešek do stotice v zmernih 9,2 sekunde in končno hitrost 200 kilometrov na uro. A prava prednost je, jasno, električni del voznih zmogljivosti.

14,4-kilovatne ure znaša kapatiteta baterije, moč polnjenja pa žal le 3,6 kilovata


V primeru kuge naj bi neslišna vožnja trajala kar 56 kilometrov, v praksi pa bolj 40 oziroma kakih pet kilometrov manj, če so razmere zimsko ledene. To je le del prednosti, ki jih ponuja sistem z baterijo s kapaciteto 14,4 kWh. Ko se ta izprazni, se namreč avtomobil prelevi v klasični hibrid, torej ne postane potraten požrešnež, ampak v mestu, denimo, še vedno velik del vožnje lahko opravi le na elektriko. Zgodba je na avtocesti, seveda, drugačna, zato je mešana uporaba v različnih okoljih na našem testu pridelala povprečno porabo 5,6 litra. Kot vedno je končni učinek tovrstnega pogona pod črto odvisen od rednega polnjenja baterije in posledično veliko električnih kilometrov. Tu bi si vseeno želeli, da bi sistem omogočal polnjenje z večjo močjo kot 3,6 kW.

Ker je kuga PHEV le zmerno dražja od drugih pogonskih različic, je njen krog potencialnih uporabnikov prav gotovo večji kot pri marsikaterem tekmecu. Ali je to dovolj, pa je, kot pri čisto vsakem drugem avtomobilu, odvisno izključno od tistega ali tiste, ki bo sedel/a za volanom!
 

Ford kuga 2.5 duratec hybrid titanium
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 2.488 ccm, 112 kW (152 KM) pri 5.500/min, 200 Nm pri 4.500/min; Motor (električni): sinhronski, 81 kW (110 KM), / Nm; Sistem: 165 kW (224 KM); Menjalnik: samodejni, brezstopenjski e-CVT Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.614 x 1.883 x 2.178 mm; Medos. razdalja: 2.710 mm; Pnevmatike: 225/50 R17; Masa/nosilnost: 1.773/547 kg; Prtljažnik: 411–581–1.481 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,2 s; Poraba goriva (WLTP): 1,4 l/100 km; Povprečje na testu: 5,6 l/100 km; Izpust CO2: 32 g/km.
  Cena:  32.370 €, testno vozilo: 45.990 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana
pvsestranska uporabnost, poraba, serijska oprema skromna največja moč polnjenja brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.