Avto.info
Iskalnik: Model:

Hyundai i10 1.25 premium

Majhen, a z veliko nalogo

Mali prostorski čudež je s prenovo dobil izrazitejši videz. Korak s časom drži z bogatejšim naborom sodobnih varnostnih asistenčnih sistemov. Bencinski štirivaljnik zmore 62 kW (84 KM), veselje vzame počasen robotiziran menjalnik.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 25. julij 2024

Razred najmanjših mestnih avtomobilov se vztrajno krči, saj so zaradi potrebnih varnostnih zahtev ti nerazumljivo dragi in s tem za kupce vse manj zanimivi. Kar je bilo nekoč pod desetimi tisočaki, je danes vse bližje petnajstim, tudi Hyundaiev najmanjši model je po ceniku dosegljiv le za malenkost pod 14 tisočaki. Kot smo že nekajkrat ugotovili, pa prav ta avtomobil med svojimi tekmeci izstopa z marsikatero vrlino, ki bi jo zlahka pripisali tudi številko večjim modelom.

Le 3,67 metra dolg avtomobil preseneti s široko držo, ki so jo oblikovalci z nekaj popravki še nekoliko bolj poudarili. Posegi v karoserijo po drugi strani zunanjih gabaritov niso spremenili niti za milimeter. Podobno velja za kabino, kjer drastičnih sprememb niti ni bilo pričakovati, saj je aktualni i10 vedno slovel po odličnem prostorskem izkoristku. Testni primerek je ponujal prostor le štirim osebam, za 280 evrov pa si je moč zaželeti drugo vrsto s tremi sedeži. Prtljažnik je pričakovano skromen in sprejme 252 litrov prtljage.

Kljub majhnosti ima i10 mnogo vrlin za razred večjih avtomobilov.


Novinarski material je med glavnimi novostmi v notranjosti ob prenovi naštel serijski 10,7-centimetrski zaslon pred voznikom z bogatejšim naborom informacij, vhode USB-C spredaj in zadaj, pa tudi možnost daljinske posodobitve zemljevidov navigacijske naprave. Po drugi strani je osrednja multimedijska naprava z 20,3-centimetrskim zaslonom na dotik ostala enaka. Prostornost za potnike je ena izmed glavnih vrlin, druga pa bogata serijska in dodatna oprema, ki je v tako majhnih avtomobilih ne srečamo pogosto. Precej bolj dovršen in zmogljiv je serijski varnostni skupek smart sense z novimi funkcijami, kot sta sistem za preprečevanje trka z možnostjo prepoznavanja kolesarjev in lane following assist za pomoč pri ohranjanju vozila znotraj voznega pasu. Raznovrsten seznam možnih doplačil lahko pohvalimo zaradi zmernih cen, saj je denimo za gretje sprednjih sedežev in volana treba odšteti 190 evrov, za sistem za brezžično polnjenje telefona 90 evrov, za samodejni menjalnik pa le 690 evrov.

690 evrov za robotiziran menjalnik ni veliko, a je izredno počasen in neodziven.


Prav omenjeni menjalnik pa bi, kljub ugodni ceni, priporočali le najmanj zahtevnim in ležernim voznikom, saj vsaka želja po dinamiki ostane nepotešena. Gre za robotiziran menjalnik s petimi stopnjami, kar pomeni, da je to nadgrajen ročni menjalnik, kjer elektronsko vodena mehanika prestavlja namesto nas. Tudi izbira zmogljivejšega 1,2-litrskega bencinskega motorja z 62 kW (84 KM) ni prinesla nikakršne poskočnosti. V praksi to pomeni, da je potrebnega veliko samonadzora, da se uprete priganjanju in s tem nepotrebnemu večanju porabe brez prave koristi. Nam je uspelo povprečje držati pod sedmimi litri, kar za tako majhen avtomobil vseeno ni najboljši rezultat.

Kot rečeno je zaradi objektivnih razlogov danes zelo težko ponuditi zares poceni majhen mestni avtomobil, zato Hyundaiu vseeno pripada pohvala, da v tem razredu sploh še vztraja. Naj bo konkurenca okrnjena ali ne, še vedno drži, da i10 tako z danimi lastnostmi kot raznovrstnostjo ponudbe ostaja eden najboljših na trgu.
 

Hyundai i10 1.25 premium
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 4 sedeži; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1197 ccm, 62 kW (84 KM) pri 6200/min, 118 Nm pri 4200/min, Nm; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  3670 x 1680 x 1480 mm; Medos. razdalja: 2425 mm; Pnevmatike: 195/45 R16; Masa/nosilnost: 1008/342 kg; Prtljažnik: 252–1046 l.
  Največja hitrost:  1osnovni model (1.0 comfort): 13.950 €, testno vozilo: 18.890 €; Hyundai Auto Trade, d.o.o., Ljubljana.
  Cena:  osnovni model (1.0 comfort): 13.950 €, testno vozilo: 18.890 €; Hyundai Auto Trade, d.o.o., Ljubljana.
videz, prostornost, udobje robotiziran menjalnik, cena brez napak

Mercedes W123: Prevozil je že več kot 7 milijonov km, olje mu menjajo vsak teden

Legendarni mercedes-benz W123 je bil nekoč znan po svoji zanesljivosti. Čeprav je
Novice

Koliko kilometrov med poletno vročino 'ukrade' klima v električnih vozilih?

Med poletnimi potovanji se prometnim zastojem pogosto ni mogoče izogniti. Vas zanim
Novice

V Teslini nemški tovarni je izginilo 65.000 skodelic za kavo

Vodenje tovarne avtomobilov ni preprosta zadolžitev, kar je na lastni koži občuti
Novice

Letna naročnina na baterijo za sedem tisočakov?!

Mislili bi, da bo za 7.000 evrov na leto človek dobil oziroma najel velik baterijsk
Novice

Do leta 2030 bo vsak tretji prodan avtomobil kitajski

Kitajski avtomobili si trenutno lastijo 21 odstotkov svetovnega trga, pri čemer ana
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.