Hyundai tucson 1.6 T-GDI MHEV 150 impression
Zmagovalec s športno šminko
- Hyundai tucson je, kot celota, preizkušeno eden izmed najboljših križancev v svojem razredu.
- V kombinaciji z vstopnim bencinskim motorjem prepriča s solidnimi zmogljivostmi
Četrtek, 21. september 2023
Hyundai tucson je svoje adute pokazal že v predzadnjem primerjalnem testu PRIMA, na katerem se je v številni družbi kompaktnih športnih terencev zavihtel na prvo mesto. Tokrat smo ga na kratko preizkusili posebej; z vstopnim 1,6-litrskim bencinskim motorjem in opremo impression, dodatno nadgrajeno s paketom N-line. Ta prinaša športne zunanje poudarke in notranje dodatke ter skupaj z že tako bogato opremo, ki zajema številne druge elemente in celovito varnost z bogatim naborom sodobnih
varnostnih pripomočkov (s po mojem okusu pregrobo delujočim sistemom za ohranjanje smeri na svojem pasu, zato sem ga običajno raje izklopil), ustreže tudi najzahtevnejšim okusom.
2.700 evrov stane paket N-line impression, založen s številnimi športnimi in drugimi dodatki.
Prisilno polnjen bencinski motor s svojimi 110 kW (150 KM) je zelo zdrava in za večino voznikov ustrezna osnova – v testnem avtu je bil nadgrajen še z blagim hibridom (lahko je tudi brez), ki prispeva dobrih 16 konj in 100 Nm navora ter po drugi strani nekoliko zniža porabo goriva. Pogonski sklop se dobro ujame tudi s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko in sedmimi stopnjami prenosa (z vsaj sprva nekoliko nerodnim upravljanjem prek stikal) in glede na izbran vozni režim je lahko tucson z
zgodnjim prestavljanjem in nežnejšim odzivanjem na stopalko za plin umirjeno varčen (eco), uravnotežen (normal) ali z vožnjo v višjih vrtljajih in odzivnostjo kar malce športno navihan sopotnik (sport).
Bi si želeli več moči? Glede na dobro podvozje, ki se zlahka spopade tudi s hitreje odpeljanimi ovinki z zmernim nagibanjem avta, a obenem učinkovitim blaženjem udarcev s ceste, se je ne bi branili, je pa res, da je po drugi strani pravzaprav niti nismo pogrešali.
Hyundai tucson 1.6 T-GDI MHEV 150 impression |
Vozilo in motor: križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 110 kW (150 KM) pri 6000/min, 250 Nm pri 1500-4000/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.500 x 1.865 x 1.650 mm; Medos. razdalja: 2.680 mm; Pnevmatike: 235/50 R19; Masa/nosilnost: 1.566/534 kg; Prtljažnik: 577–1.756 l. |
Največja hitrost: 189 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,6 s; Poraba goriva (WLTP): 6,3 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 143 g/km. |
Cena: osnovni model (tucson 1.6 T-GDI 150 trend): 28.630 €, testno vozilo: 37.740 €; Hyundai Ato Trade, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
bogata oprema, sveža oblika, vozne lastnosti |
![]() |
mestoma manj logičen infotainment, nima klasičnih stikal, (pre)grob sistem za vožnjo po svojem pasu |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avtoi fokus
- Hyunadai
- test
- tucson