Mazda3 e-skyactiv G150 plus
Uglajena atmosferka
- Zaradi atmosferske duše se ne zdi poskočna, a stotico doseže v 9,1 sekunde
- Z blagim hibridom in izklopom valjev je varčna in glede na opremo ne pretirano draga
Sobota, 13. avgust 2022
Za Mazdino trojko smo ugotovili in tudi večkrat potrdili, da v svojem razredu izstopa praktično v vseh pogledih. To nedvomno velja za obliko z ostrimi linijami, ki za videz žrtvuje praktičnost in uporabnost. Enako velja za ergonomijo in kakovost materialov ter izdelave, ki sta na očitno premijski ravni. Velja pa tudi za motorje, saj gre za edini model v razredu C, ki ne pozna prisilnega polnjenja. Sprva je bilo nekaj praznine med osnovnim dvolitrskim bencinarjem skyactiv-G z 90 kilovati (122 KM) moči in med močnejšim ter bolj posebnim skyactiv-X 180 s 132 kilovati (180 KM, kasneje 186 KM). Odlično jo je zapolnil skyactiv G150, ki prav tako le z atmosferskim polnjenjem ponuja 110 kilovatov (150 KM) moči in 213 Nm največjega navora.
Iz predhodnih testov vemo, da prav nobeden od naštetih motorjev ne sune v hrbet, odlikujeta pa jih izjemna uglajenost in zveznost delovanja. To velja tudi za tokrat preizkušenega, ki s 150-glavo konjenico zagotavlja popolnoma spodoben pospešek do stotice v 9,1 sekunde in končno hitrost 206 kilometrov na uro.
Ob zelo uglajenem delovanju se pohvali z blago hibridno tehnologijo in sistemom za izklop dveh valjev ob manjših obremenitvah, kar med drugim omogoča majhno porabo goriva. Na testu je ta znašala 6,7 litra na 100 kilometrov, kar je odličen rezultat.
Jasno je, da to ni avtomobil za adrenalinske odvisnike, temveč avtomobil s številnimi vrlinami, ki mu manjka le nekaj živahnosti pri nizkih vrtljajih, na katero so nas navadili s turbom podkrepljeni motorji. Toda, verjemite, pri tej mazdi je ne boste pogrešali. Mi nismo pogrešali niti dodatne moči. Upamo si trditi, da boste zadovoljni tudi z opremo, ki je pri testnem avtu med drugim vključevala prilagodljive žaromete LED, prilagodljivi tempomat, sistem za nadzor mrtvih kotov, ozvočenje znamke
Bose … Vse za razumnih 26 tisočakov.
Mazda3 e-skyactiv G150 plus |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.998 ccm, 110 kW (180 KM) pri 6.000/min, 213 Nm pri 4.000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.460 x 1.795 x 1.435 mm; Medos. razdalja: 2.725 mm; Pnevmatike: 215/45 R18; Masa/nosilnost: 1.349/525 kg; Prtljažnik: 351–1.026 l. |
Največja hitrost: 206 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,1 s; Poraba goriva (WLTP): 5,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,7 l/100 km; Izpust CO2: 124 g/km. |
Cena: osnovni model (G122): 23.0090 €, testno vozilo: 26.140 €; MMS, d. o. o., Ljubljana. |
videz, vozne lastnosti, poraba | prostornost zadaj, preglednost nazaj | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Mazda3
- skyactiv
- test