Mazda CX-60 D254 AWD exclusive-line
Šest v vrsto
- Prestižni SUV je zmogljiv, udoben in presenetljivo varčen potovalnik
- Z bogato opremo stane dobrih 60 tisočakov in predstavlja najugodnejšo izbiro med modeli s šestvaljniki
Sobota, 18. januar 2025
V času, ko se večina proizvajalcev besno ukvarja z elektrifikacijo, nas je Mazda prijetno presenetila z modelom CX-60; natančneje z dizelskim šestvaljnikom, ki se velikemu športnemu terencu s prestižno noto odlično poda.
Gre za 3,3-litrski vrstni šestvaljni stroj, ki v močnejši izvedbi razvije 187 kW (254 KM) in 550 Nm navora ter to prek 8-stopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa. Ta pogonski sklop smo že preizkusili in ugotovili, da ponuja spoštovanja vredne zmogljivosti s pospeškom do stotice v 7,4 sekunde, obenem je zelo uglajen, predvsem pa presenetljivo varčen. Zasluge za to gredo med drugim posebni zasnovi batov, ki omogoča učinkovitejšo razporeditev in enakomernejši vžig mešanice
goriva in zraka, k varčnosti pa gotovo prispeva tudi 24-voltni blagohibridni sistem z elektromotorjem z močjo 12,4 kW in baterijo s kapaciteto 0,33 kWh. Na prvem testu smo dosegli povprečno porabo 6,8 litra na 100 kilometrov, medtem ko se je tokrat ta z nekaj več mestnimi vožnjami ustalila pri še vedno zelo sprejemljivih 7,1 litra.
7,4 sekunde je potrebnih za pospešek do stotice, poraba goriva na testu pa je znašala 7,1 litra na 100 kilometrov.
Sicer pa je CX-60 z bogato opremo exclusive-line potrdil, da gre za vrhunski potovalnik, ki melje kilometre kot za šalo in je ob zelo majhni porabi goriva precej bolj vsestranski od tako ali drugače bolj elektrificiranih modelov. Z opcijskimi paketi opreme za udobje in pomoč vozniku, ki vključujejo pripomočke, kot so sistem za prepoznavanje voznikovih nastavitev s prepoznavanjem obraza, matrični žarometi LED in zvočni sistem z 12 zvočniki znamke Bose, je treba odšteti dobrih 62 tisočakov. Za
takšno ceno konkurenca namreč ponuja modele s štirimi valji, medtem ko jih Mazda pod sprednji pokrov v vrsto spravi šest.
Mazda CX-60 D254 AWD exclusive-line |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni šestvaljnik, 3.283 ccm, 187 kW (254 KM) pri 3.750/min, 550 Nm pri 1.500/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.745 x 1.890 x 1.686 mm; Medos. razdalja: 2.870 mm; Pnevmatike: 235/50 R20; Masa/nosilnost: 2.070/597 kg; Prtljažnik: 570–1.726 l. |
Največja hitrost: 219 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,4 s; Poraba goriva (WLTP): 5,1 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 137 g/km. |
Cena: osnovni model (D200 prime-line): 48.790 €, testno vozilo: 62.590 €; Mazda Motor Slovenija, d.o.o., Ljubljana. |
![]() |
zmogljivosti, poraba goriva, kakovost izdelave |
![]() |
trdo podvozje, preglednost naprej |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- CX-60
- Mazda
- šestvaljnik
- test