Avto.info
Iskalnik: Model:

Mini john cooper works

Dodatna doza strupa

  • Najzmogljivejši mini z oznako john cooper works razvije 170 kW (231 KM) moči
  • Skupaj s športnim podvozjem nudi odlično lego na cesti in vozne lastnosti
  • S ceno okroglih 34 tisoč evrov je dobrih šest tisočakov dražji od cooperja S
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 10. december 2022

Minijev smo od zadnje prenove, ki se je tega privlačnega malčka dotaknila konec lanskega leta, vozili že celo vrsto. Od električnega do športnega cooperja S, tokrat pa je na vrsti najmočnejša različica z oznako john cooper works.

In kaj so postorili v delavnici tega genialnega konstruktorja? Z drugačno, satasto sprednjo masko niso poskrbeli le za drugačen, bolj agresiven videz, temveč skupaj z večjimi režami tudi za boljši dotok zraka do motorja. Obenem so dvolitrski štirivaljnik navili na 170 kW (231 KM) moči in s tem pospešek skrajšali na 6,1 sekunde, namestili zmogljivejše zavore in zadek zaokrožili s spojlerjem ter difuzorjem v odbijaču s sredinsko nameščeno dvojno izpušno cevjo.

Zaradi izdatnih nastavitev sedeža in volana se zdi, da je bil ustvarjen posebej za vas.


Notranjost v primerjavi z drugimi miniji, z izjemo barv in materialov, ne prinaša kakšnih posebnih sprememb in ohranja svojo prepoznavno zasnovo s poudarjeno klasičnimi stikali in digitalno armaturno ploščo ter velikim osrednjim zaslonom v okroglem okvirju, ki ponazarja nekoč tamkaj nameščen merilnik hitrosti.

Sedi se zelo dobro, volanski obroč in sedeži so izdatno (ročno) nastavljivi in zdi se, da je bil avtomobil zasnovan posebej za vas. Na zadnjih sedežih je prostora precej manj (s precejšnjo mero potrpežljivosti sicer tam lahko sedita dva odrasla človeka), zaradi trivratne zasnove je manj udoben tudi dostop do tja in zahteva nekaj plezanja, v prtljažniku je bolj ali manj prostora le za športno torbo.
 

6,1 sekunde potrebuje za pospešek do stotice in navdušuje s hipno odzivnostjo ter veliko zalogo moči.




Bistvo je, seveda, drugje. Mini, še posebej v različici JCW, poudarja odlične vozne lastnosti in s tem povezan užitek v vožnji, kakršnega lahko ponudi le malo tovrstnih malčkov. Z njim boste uživali tako v mestu, kjer prepriča s svojo okretnostjo in hipnim odzivom na pritisk na stopalko za plin, še posebej pa na odprti, ravno prav zaviti podeželski cesti, kjer do izraza pridejo predvsem odlično, sicer na trenutke za spoznanje pretrdo podvozje (predvsem kratke, ostre udarce s ceste še kako dobro čutite) in izjemno natančen volan, s čimer zlahka praktično do milimetra natančno izberete idealno linijo skozi ovinke. Zlasti v športnem režimu je idealen partner za lep, športno in vozniško izpopolnjen izlet, je pa res, da je tisti globok, malce brbotajoč zvok motorja rezultat umetno ustvarjene zvočne kulise. Škoda.

Motor sicer navduši, brez skrbi, moči mu zlepa ne zmanjka in skoraj hipno se odziva na voznikove ukaze ter odločno in zvezno vleče prek širokega območja vrtljajev. Ja, tako motoriziran mini je zelo zmogljiv, a ravno zaradi te zveznosti ne pušča tistega občutka brutalnosti, kot da bi se snel z verige. S hitro in gladko delujočo osemstopenjsko avtomatiko se odlično ujame tako v samodejnem kot ročnem režimu in tistih dodatnih 53 konj v primerjavi s cooperjem S doda piko na i ter precej poveča koncentracijo strupa v tej majhni, privlačni steklenički.
 

Mini john cooper works
 Vozilo in motor kombilimuzina, 3 vrat, 4 sedeži; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.998 ccm, 170 kW (231 KM) pri 5.200–6.200/min, 320 Nm pri 1.450–4.800/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  3.872 x 1.727 x 1.414 mm; Medos. razdalja: 2.495 mm; Pnevmatike: 205/40 R18; Masa/nosilnost: 1.350/435 kg; Prtljažnik: 211–731 l.
  Največja hitrost:  246 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,1 s; Poraba goriva (WLTP): 6,6 l/100 km; Povprečje na testu: 9,0 l/100 km; Izpust CO2: 150 g/km.
  Cena:  osnovni model (cooper): 27.000 €, testno vozilo: 47.773 €; BMW Slovenia, d. o. o., Ljubljana.
motor, vozne lastnosti, užitek v vožnji zadnji sedeži, prtljažnik brez napak

Oddaj komentar

EU bo uvedla do 38-odstotne carine na kitajske avtomobile, Tesla bo deležna posebne obravnave

Kitajskim električnim vozilom, uvoženih v Evropo, od prihodnjega meseca grozijo do
Novice

Volkswagen zdaj za razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem namenja 60 milijard evrov

Jasno je, da prehod na električno mobilnost ne bo tako hiter, kot si je predstavlja
Novice

Prenova avtoceste brez zapore? Ja, tudi to je možno - Švicarji imajo genialno rešitev!

Vzdrževanje avtocest ne gre brez delnih zapor ali vsaj zoženja pasov. To pogosto p
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

Velik upad prodaje električnih avtomobilov v Nemčiji in rast prodaje bencinskih ter dizelskih avtomobilov

Poročilo, ki ga je objavil nemški Zvezni urad za motorna vozila (KBA), kaže
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.