Opel mokka-e ultimate
Tik pod magično mejo
- Poganja jo izboljšan koncernski električni sklop s 100 kilovati (136 KM) moči
- S popusti cena pade pod mejo za pridobitev največje subvencije Eko sklada
Sobota, 15. junij 2024
Na prejšnjih testih smo ugotovili, da je Oplov kompaktni križanec z drugo generacijo uvedel nov oblikovni jezik in od predhodnika ohranil le ime. Prinesel je drznejše in ostrejše linije s sprednjim delom v obliki vizirja, ki je zdaj že stalnica vseh hišnih modelov.
Oglate linije označujejo tudi prečiščeno notranjost s filozofijo pure panel. Ergonomija voznikovega delovnega prostora je dobra. Zlahka se najde udoben položaj za volanom, širok in oglat pokrov motorja pa daje občutek, da sedimo v večjem avtomobilu. Tega občutka žal niso deležni potniki v drugi vrsti, kjer je prostor razmeroma skopo odmerjen tako za kolena kot stopala.
200 kilometrov bo znašal doseg, če se boste z njo podajali na avtocesto, okoli 300 kilometrov pa, če boste ostali v mestu.
Testni avto je bil opremljen s poznanim koncernskim električnim pogonskim sklopom s 100 kilovati (136 KM) moči ter z baterijo s kapaciteto 50 kilovatnih ur, ki po nekaj izboljšavah (med drugim s serijsko vgrajeno toplotno črpalko) po meritvenem ciklu WLTP obljublja 338 kilometrov dosega. Elektromotor zagotavlja dovolj moči tudi za bolj živahno vožnjo, ki je vselej uglajena in tiha. Ob tem pa doseg v praksi, kljub izboljšavam, ostaja precej manjši od obljubljenega. Nam je v zmerno zimskih
razmerah v povprečju uspelo prevoziti dobrih 200 kilometrov, medtem ko je tristotica dosegljiva le ob mestni vožnji brez izletov na avtocesto, kjer se poraba zlahka dvigne nad 20 kilovatnih ur na 100 kilometrov.
Sicer je na voljo tudi močnejša različica električne mokke, ki prinaša 115 kilovatov (156 KM) moči in približno 70 kilometrov dodatnega dosega. A zanjo je treba z enako opremo odšteti 1.700 oziroma 1.800 evrov več in niti s popusti ne omogoča pridobitve največje subvencije Eko sklada. Paketa opreme ultimate, s katerim je bil opremljen naš testni avto, ni več v ponudbi, v ponudbi pa ostajata paketa edition in GS, s katerima cena šibkejše različice ob upoštevanju akcijskega popusta (4 %) in
popusta ob izbiri Opel finaciranja (v višini 2.000 evrov) pade pod magično mejo 35.000 evrov, kjer je mogoče računati tudi na 6.500 evrov subvencije.
Opel mokka-e ultimate |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: električni sinhroni s stalnim magnetom, 100 kW (136 KM), 260 Nm; Menjalnik: samodejni, 1-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4. |
Velikost: 4.151 x 1.785 x 1.534 mm; Medos. razdalja: 2.561 mm; Pnevmatike: 215/55 R18; Masa/nosilnost: 1.598/417 kg; Prtljažnik: 310–1.060 l. |
Največja hitrost: 150 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,2 s; Baterija (bruto/neto): 50,0/46,0 kWh; Moč polnjenja (AC/DC): 11/100 kW; Poraba energije (WLTP): 15,8 kWh/100 km; Povprečje na testu: 19,1 kWh/100 km; Doseg: 338 km. |
Cena: osnovni model (mokka electric edition): 37.090 €, testno vozilo: 43.600 €; WAE S, d.o.o., Ljubljana. |
![]() |
udobje, oblika |
![]() |
visok prag, prostor v drugi vrsti, cena brez popustov |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- mokka-e
- Opel
- test