Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault captur e-tech hibrid 145 R.S. line

Hibridni smisel

  • Na slovenskem trgu je pri capturju priključnega zamenjal klasičen ali samopolnilni hibrid
  • Kombinacija bencinskega in elektromotorja zmore 105 kW (143 KM); poraba se zlahka spusti pod šest litrov
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 20. avgust 2022

Razlike v ceni med priključnohibridnim capturjem in samopolnilnim oziroma klasičnim, kakršnega smo tokrat testirali, ni lahko izračunati. Prvega namreč pri nas ni več v ponudbi, zato smo ju primerjali z nekaj improvizacije, saj so med drugim cene vseh capturjev v zadnjem letu zrasle za kakega tisočaka. Vseeno smo prišli do ocene, da je običajen hibrid cenejši za vsaj pet tisočakov, kar je za avtomobil v tem velikostnem in cenovnem razredu zares veliko.

V čem je torej razlika med njima? Največja je v električnem dosegu, ki je na našem testu pri priključnem hibridu znašal približno 40 kilometrov, medtem ko običajni zmore le dva ali tri kilometre, pa še to ob nežnem ravnanju do hitrosti 75 km/h. Ob tem je treba upoštevati, da sta si ob izpraznjeni bateriji skorajda enaka, saj elektrika pri obeh prevzame vlogo pomočnika. Takrat se začne tehtnica prevešati v korist običajnega hibrida, ki je za približno 200 kilogramov lažji. Malenkost šibkejši je pogonski sklop s sistemsko močjo 105 kW (143 KM). Sestavljajo ga 1,6-litrski atmosferski bencinar z 69 kW (94 KM), dva elektromotorja in samodejni brezsklopčni sekvenčni menjalnik, ki je nastal z znanjem in tehnologijo iz formule 1. Glavni elektromotor ima 36 kW (49 KM) in med drugim premika avtomobil vzvratno, saj menjalnik nima klasične vzvratne prestave. Drugi, manjši elektromotor s 15 kW (20 KM) deluje kot zaganjalnik in generator za motor na notranje zgorevanje, proizvaja električno energijo med regeneracijo in navor prispeva ob močnejšem pospeševanju. Baterija s kapaciteto 1,2 kilovatne ure se polni z regenerirano energijo in v primernih pogojih tudi z motorjem na notranje zgorevanje.

5 tisočakov je približno cenejši običajen hibrid od priključnega pri capturju.


Vozne lastnosti so zaradi manjše mase prav gotovo ugodnejše in se nekoliko bolj ujemajo z videzom, ki ga daje športno navdahnjena oprema R.S. line. Glede menjalnika pa imamo kljub pedigreju F1 mešane občutke, saj se nam je občasno zgodilo, da smo popolnoma umirjeno vozili pri hrupnih visokih vrtljajih. Všeč nam je funkcija B, ki močno poveča intenzivnost regenerativnega zaviranja in ustvari učinek, podoben vožnji z eno stopalko, kakršno poznamo pri električnih avtomobilih.

Pri testih različnih pogonskih sklopov redno poudarjamo, da so ključne vozniške navade, od katerih je odvisno, ali se izbira določene kombinacije izplača ali ne. Glede na omenjeno razliko v ceni in na vse, kar je hibridni captur pokazal na testu, umik priključnega hibrida razumemo. Ob dejstvu, da je od primerljive bencinske različice s 140 »konji« in samodejnim menjalnikom dražji le za 900 evrov, pa izbira hibrida dobi čisto nov smisel!


*Test je bil najprej objavljen v tiskani izdaji Avto fokusa. Od objave v reviji so se opremski paketi, ki so na voljo za captur, nekoliko spremenili. Lahko jih preverite na spletni strani slovenskega zastopnika za znamko Renault.
 

Renault captur e-tech hibrid 145 R.S. line
 Vozilo in motor križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, 69 kW (94 KM) pri 5.600/min, 148 Nm pri 3.200/min; Motor (električni): sinhronski, 36 kW (49 KM), 205 Nm; Motor (električni): sinhronski, 15 kW (20 KM), 50 Nm; Sistem: 105 kW (143 KM), Menjalnik: samodejni, brezsklopčni; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.227 x 1.797 x 1.576 mm; Medos. razdalja: 2.639 mm; Pnevmatike: 215/55 R18; Masa/nosilnost: 1.438/445 kg; Prtljažnik: 336/440–1.149 l.
  Največja hitrost:  170 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,6 s; Poraba goriva (WLTP): 5,0 l/100 km; Povprečje na testu: 6,2 l/100 km; Izpust CO2: 113 g/km.
  Cena:  osnovni model (TCe 90 evolution): 19.490 €, testno vozilo: 27.880 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, udobje, poraba goriva menjalnik, cena brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.