Renault megane conquest 145 E-tech engineered
Naj se ve!
- Izvedba e-tech engineered z vrha ponudbe z estetskimi elementi označuje elektrificiran značaj
- Ob posebnem videzu s hibridnim sklopom ponuja zadovoljive zmogljivosti in majhno porabo
Nedelja, 6. avgust 2023
Renaultovega križanca s poznanim imenom, a nekoliko bolj posebno zasnovo in obliko smo že preizkusili (AF271). Takrat smo ugotovili, da se ponaša s funkcionalno in prostorno notranjostjo, ki zaradi kupejevske strešne linije ponuja le malce manj prostora za glave potnikov v drugi vrsti. Svojo vsestranskost je pokazal tudi na cesti, saj njegovo vzmetenje učinkovito blaži udarce pri vožnji čez neravnine, obenem kljub nekoliko višjemu težišču v ovinkih posreduje dober občutek stabilnosti. Vse to je potrdil tudi tokrat.
Za oznako e-tech se skriva klasični hibrid, torej takšen, ki ga ni treba polniti oziroma se njegova baterija s kapaciteto 1,2 kilovatne ure polni med vožnjo. Sestavljajo ga 1,6-litrski atmosferski bencinski motor in dva elektromotorja (eden od njiju v vlogi generatorja) s skupno močjo 105 kilovatov (143 KM). Ta se prenaša na sprednji kolesi prek štiristopenjskega menjalnika brez sklopke, ki v praksi deluje kot klasični samodejni menjalnik. Ob manjših obremenitvah sistem omogoča zelo veliko
vožnje na elektriko (v mestu tudi do 80 odstotkov), kar zagotavlja majhno porabo goriva. Ta se, tudi brez kakršnih koli voznikovih varčevalnih prijemov, brez težav giblje med petimi in šestimi litri na 100 kilometrov.
5,9 litra bencina je v povprečju zahteval na testu.
Novost pri modelu, ki je potrdil dobre vtise s prvega testa, predstavlja izvedba e-tech engineered. Ta prinaša predvsem posebne estetke dodatke Renaultove linije, ki je na voljo le za elektrificirane modele. To so elementi v topli titanovi in bleščeče črni barvi, ki krasijo različne dele karoserije, med drugim sprednji odbijač, boka in okvirja izpušnih cevi. V istem slogu je zasnovana notranjost z osnovo v črni in okrasnimi elementi v topli titanovi barvi.
Za model, ki torej daje malce bolj jasno vedeti, da je hibrid, in prinaša bogato serijsko opremo (med drugim 18-palčna platišča, sistem kamer s 360-stopinjskim pogledom, prilagodljivi tempomat …), je treba s popustom v višini dva tisoč evrov odšteti 33 tisočakov, pri čemer je testni z nekaj dodatki stal malce manj kot 35 tisoč evrov.
Renault megane conquest 145 E-tech engineered |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, 69 kW (94 KM) pri 5.600/min, 148 Nm pri 3.600/min; Motor (električni): 36 kW (49 KM), 205 Nm + 15 kW (20 KM), 50 Nm; Menjalnik: samodejni, štiristopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.568 x 1.821 x 1.576 mm; Medos. razdalja: 2.720 mm; Pnevmatike: 215/55 R18; Masa/nosilnost: 1.510/526 kg; Prtljažnik: 480–1.263 l. |
Največja hitrost: 172 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,8 s; Poraba goriva (WLTP): 4,9 l/100 km; Povprečje na testu: 5,9 l/100 km; Izpust CO2: 108 g/km. |
Cena: osnovni model (megane conquest TCe 140 EDC equilibre): 27.690 €, testno vozilo: 36.870 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
videz, prostorna kabina in prtljažnik | glasnost motorja ob priganjanju | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- conquest
- megane
- Renault
- test