Škoda karoq 1.5 TSI DSG sportline
Po meri družine
- Karoq je s kompaktnimi merami lepo obvladljiv, zlahka opravlja družinske naloge
- Kombinacija 1,5-litrskega bencinskega motorja in dvosklopčnega menjalnika je za to velikost avtomobila smiselna izbira
Četrtek, 24. oktober 2024
Približno pred letom dni smo prvič preizkusili prenovljenega karoqa (AF283). Takrat smo različico style označili za vsestransko uporabno in prilagodljivo, a s tudi razmeroma zadržano zunanjo obliko. Vtis precej spreminja oprema sportline, katere ime izdaja, da gre za športno navdihnjeno različico po videzu in nekoliko manj pri vsebini.
Navzven je karoq sportline nekoliko bolj vpadljiv, pa ne le zaradi serijskih 18-palčnih platišč, pač pa zaradi večbarvnih površin karoserije, ki ima pri drugih izvedbah po spodnjem robu precej širok pas črne plastike in v lakirano črno obarvanih okrasnih elementov. Moramo priznati, da je učinek precej udarnejši ob izbiri kake druge barve, a tudi v beli avtomobil ni neopazen.
V notranjosti je duh športnosti prav tako prisoten, saj sta serijsko vgrajena športna sprednja sedeža, medtem ko ima volan tri krake namesto dveh. Na splošno se tudi v takšnem karoqu voznik in potniki hitro počutijo domače. Ergonomija je znamki primerno odlična, upravljanje na volanu s klasičnimi in vrtljivima gumboma je razumljivo, edino pri osrednjem zaslonu bi si želeli bližnjic s klasičnimi in ne kapacitivnimi gumbi. Smo pa veseli, da bližnjice sploh so! Med dobre plati tega modela spet
uvrščamo prostorno kabino z mnogimi dobro premišljenimi odlagalnimi mesti, pa tudi solidno odmerjen 521-litrski prtljažnik.
Športnost je tu bolj za oči, sicer je takšen karoq udoben, prostoren in ustrežljiv družinski avtomobil.
Izvedba sportline se v vožnji izkaže z nekoliko tršim podvozjem, a je avtomobil še vedno nagnjen k udobju. Prilagodljivost omogoča opcijsko dinamično uravnavanje podvozja (DCC) v kombinaciji z možnostjo izbire voznih načinov. Temu se je odlično prilegala tudi pogonska izbira 1,5-litrskega tubobencinskega motorja in 7-stopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika. Če je ta motor v večjih modelih le sprejemljiva vstopna različica, pa karoqa s svojimi 110 kW (150 KM) lepo požene z mesta.
Dober občutek daje tudi hitro delovanje menjalnika, ki pozna tako varčno in mehko pretikanje kot hitro odzivanje. Občasno priganjanje je poskrbelo, da prav skromne porabe nismo beležili, a smo s povprečjem 7,6 litra vseeno lahko kar zadovoljni. To je celo pol litra manj, kot nam je uspelo z ročnim menjalnikom.
Paket sportline ne prispeva le k športnosti, pač pa ponuja tudi nekaj drugih opremskih nadgradenj, ki pa se na koncu seveda poznajo pri ceni. Ta je od edine različice (selection) višja za kar tri tisočake in pol.
Škoda karoq 1.5 TSI DSG sportline |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.498 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5.000/min, 250 Nm pri 1.500/min; Menjalnik: samodejni z dvojno sklopko, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,9 s; Poraba goriva (EU): 6,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,6 l/100 km; Izpust CO2: 140 g/km. |
Največja hitrost: 223 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba (EU): 7,8/4,5/5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km. |
Cena: osnovni model (1,5 TSI selection): 30.206 €, testno vozilo: 37.146 €; Porsche Slovenija, d.o.o., Ljubljana. |
| prostornost, ergonomija, motor | | cena | | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- karoq
- Škoda
- test