Avto.info
Iskalnik: Model:

Škoda kodiaq RS 2.0 TSI 4x4 DSG

Bencinar namesto dizla

  • Kodiaq RS je po novem na voljo le z zmogljivim bencinskim motorjem
  • Ob športnem značaju ohranja prostorsko in siceršnje udobje velikega križanca
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 23. februar 2023

Oznaka RS pri Škodi pomeni športni vrh ponudbe, nosi jo tudi eden njihovih najuspešnejših modelov ali, če hočete, paradni konj. Sprva ga je poganjal zmogljiv turbodizel, zdaj pa ga je po krajšem premoru zamenjal bencinski stroj.

Gre za dvolitrski štirivaljnik s spoštovanja vrednimi 180 kW (245 KM) moči in ugodno krivuljo navora s širokim vrhom 370 Nm. Številnim se sicer toži po dizlu, a po mojem mnenju zmogljiv bencinar temu velikemu športnemu terencu – poudarek na športnemu – lepo pristaja.

6,5 sekunde ob moči 180 kW (245 KM) za pospešek do stotice potrebuje najzmogljivejši kodiaq.


Za globok zvok, do neke mere v slogu mogočnih osmakov in s stopnjevano intenzivnostjo glede na izbran režim (normal, sport), skrbi umetno ustvarjen zvok, slišen tako v kabini kot zunaj avtomobila. Po prvem navdušenju mi je, čeprav ni med najbolj neprijetnimi, kmalu šel na živce, a se ga k sreči da izklopiti (v programu individual). V vsakem primeru se motor hipoma odziva na pritisk na stopalko za plin in zaradi radodarnega navora odločno vleče ne glede na vrtljaje. Streže mu samodejni menjalnik z dvojno sklopko in sedmimi stopnjami prenosa, ki se s hitrim menjavanjem prestav najbolje počuti pri športni vožnji in težji voznikovi nogi, pri nizkih vrtljajih zna biti na trenutke manj odločen. Za dober stik s podlago skrbi štirikolesni pogon, je pa res, da je že oprijem sprednjih dveh zelo dober in zadnji dve razmeroma pozno posežeta v dogajanje.

Kot celota se, skupaj z natančnim progresivnim volanom, ponaša z zelo dobro lego na cesti (verjetno tudi na račun lažjega motorja v nosu), piko na i dodaja dinamično podvozje DCC, ki v udobnem režimu učinkovito blaži cestne neravnine, v športnem pa uspešno prepreči kakšno posebno nagibanje ali pozibavanje vozila, a kljub temu ne pretirava s trdoto.
 

Škoda kodiaq RS 2.0 TSI 4x4 DSG
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.984 ccm, 180 kW (245 KM) pri 5.250–6.500/min, 370 Nm pri 1.600–4.400/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.699 x 1.882 x 1.685 mm; Medos. razdalja: 2.790 mm; Pnevmatike: 235/45 R20; Masa/nosilnost: 1.794/596 kg; Prtljažnik: 530–1.960 l.
  Največja hitrost:  234 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,5 s; Poraba goriva (WLTP): 8,7 l/100 km; Povprečje na testu: 10,3 l/100 km; Izpust CO2: 197 g/km.
  Cena:  osnovni model (kodiaq 1.5 TSI ambition): 30.530 €, testno vozilo: 51.206 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
vozne lastnosti, prostorna notranjost, počutje v kabini umeten zvok motorja, občasno manj odločen menjalnik brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.