Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota C-HR 2.0 PHEV GR sport premiere

Tekmecem je lahko za vzor

  • Priključnohibridni C-HR je v osnovi drag, a ob vestnem priklapljanju kabla cenejši za vožnjo
  • Obenem je s sistemskimi 164 kW (223 KM) najmočnejši; do stotice pospeši v 7,4 sekunde
  • Učinkovit in zmogljiv pogon dokazuje, da so Toyotini inženirji mojstri svojega posla
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 15. marec 2025

Priključni hibrid je najmočnejša, najhitrejša (oziroma ima najboljše pospeške) in najdražja izvedba toyote C-HR. Po drugi strani je za vožnjo najcenejša – seveda, če ste dovolj pridni in jo redno priklapljate na kabel.

Pogonski sklop tvorita dvolitrski bencinski motor, ki je s 112 kW (152 KM) enak kot v hibridni (nepriključni) izvedbi, električni motor je s 120 kW (163 KM) precej močnejši, posledično je tudi sistemska moč s 164 kW (223 KM) večja. Seveda, tudi baterija je večja, 13,6 kWh kapacitete ima. Polniti jo je mogoče z do 6,6 kW moči, kar v celoti traja približno 2,5 ure, na domači šuko vtičnici računajte nekje na 4–5 ur. Na testu smo na elektriko lahko prevozili okoli 60 kilometrov – v lepem, toplem poletnem vremenu in temu primernih temperaturah in v bolj podeželskem in mestnem režimu vožnje, na avtocesti (in verjetno tudi pri nižjih temperaturah) je doseg manjši.

66–67 kilometrov je uradni električni doseg z enim polnjenem, v praksi smo prevozili kakšen kilometer manj.


Električni motor je razmeroma močan, zato se med običajno vožnjo (in ob dovolj polni bateriji), tam nekje do 140 km/h, bencinski ne vklaplja, seveda pa se od odločnem pritisku na plin zažene in doda svoje. Kombinacija obeh je zelo zmogljiva, tako pri speljevanju z mesta kot tudi pri vmesnih pospeških, s čimer tudi na krajših ravninah regionalnih cest zlahka prehitite počasnejše tovornjake. Med vožnjo sicer lahko izbirate med štirimi režimi delovanja pogonskega sklopa – v EV avto vozi zgolj na elektriko, v EV/HV s poudarkom na elektriki in s pomočjo bencinarja pri večjih obremenitvah ter v HV kot klasični hibrid, tu pa je še možnost charge, kjer bencinski motor med vožnjo polni baterijo. Skratka, pogon je resnično dodelan in učinkovit, prek menija (stikal na volanu v ta namen žal nima) izberete intenzivnost regenerativnega zaviranja, štirje načini vožnje (eco, normal, sport in custom) pa prilagajajo delovanje pogonskega sklopa, čvrstost volana in delovanje klimatske naprave. Poraba enega ali drugega energenta je, kot rečeno, odvisna od vestnosti pri polnjenju baterije iz zunanjega omrežja in načina vožnje, v hibridnem režimu (torej ob prazni bateriji) pa niha nekje od slabih 5 litrov, morda celo 4,5 litra bencina s pretežno vožnjo po mestu in okolici do nekje 7 litrov na avtocesti. Testno, torej realno povprečje je dobrih 5 litrov, kar je zelo dober rezultat, in če iščete zanesljivega in varčnega sopotnika, potem z njim ne morete zgrešiti.

Avto se odreže tudi z dobro lego na cesti in kljub nekoliko tršemu podvozju različice GR sport in 20-palčnim kolesom pri blaženju udarcev s ceste ni pretrd, v ovinkih je lepo vodljiv in večja masa se v primerjavi s klasičnim C-HR tu ne pozna, zaradi velike zaloge moči je suveren tudi na avtocesti in zahvaljujoč zmogljivemu elektromotorju se bencinar le redko zažene v tuleče visoke vrtljaje.

310 litrov le sprejme prtljažni prostor v osnovi, 54 manj kot pri hibridni, nepriključni izvedbi.


Davek priključnemu hibridu pa zato plačuje sicer lepo obdelan in opremljen (vključno z 230 V 1.500-W vtičnico) prtljažni prostor, ki v osnovi meri resnično skromnih 310 litrov. Pod podom je še nekaj predalov za drobnarije, obvezno opremo, a kabla type 2 za javne polnilnice tja ne boste zvili. V kabini razlik z običajnim C-HR praktično ni, kar pomeni dobro ergonomijo in solidno prostornost na sprednjih sedežih (v opremi GR sport sta odeta v kombinacijo umetnega usnja in mikrovlaken, športno oblikovana in z dobro oporo), rahlo proti vozniku zasukano sredinsko konzolo z zaslonom premera 31,2 centimetra in enako velikim zaslonom pred voznikom. Na zadnjih sedežih je bolj utesnjeno, zaradi visokega poda imajo tamkaj sedeči potniki kolena precej pokrčena, občutek prostornosti še dodatno krnijo majhne steklene površine in obenem poslabšujejo preglednost (ki pa je dobro podprta s kamerami in pogledom iz ptičje perspektive).

Občutek zračnosti sicer precej izboljša samozatemnitvena steklena streha, pa tudi sicer je GR sport premiere tako z vidika varnostnih sistemov in pripomočkov ter udobja resnično bogat in tudi najzahtevnejšim voznikom ne pušča odpetih želja. Zato pa po drugi strani stane skoraj 48 tisočakov oziroma slabe tri tisočake več od enako opremljene hibridne različice z dvolitrskim motorjem, so pa seveda na voljo tudi ugodnejše izbire …
 

Toyota C-HR 2.0 PHEV GR sport premiere
 Vozilo in motor križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor z notranjim zgorevanjem: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.987 ccm, 112 kW (152 KM) pri 6.000/min, 190 Nm pri 4.400–5.200/min; električni: sinhronski (PSM), 120 kW (163 KM), 208 Nm; Menjalnik: samodejni, večstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.362 x 1.832 x 1.564 mm; Medos. razdalja: 2.640 mm; Pnevmatike: 245/40 R20; Masa/nosilnost: 1.755/375 kg; Prtljažnik: 350–1.076 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,4 s; Baterija (bruto): 13,6 kWh; Moč polnjenja (AC): 6,6 kW; Poraba goriva (WLTP): 0,8 l/100 km; Povprečje na testu: 5,1 l/100 km; Izpust CO2: 20 g/km.
  Cena:  osnovni model (C-HR 1.8 HEV c-enter): 30.490 €, testno vozilo: 47.890 €; Toyota Adria d.o.o., Ljubljana.
zmogljiv in učinkovit pogon, bogata oprema, kakovost  prtljažnik, cena brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.