Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota hilux DC 2.8 D-4D 4x4 invincible

Trmo ima v genih

  • Poltovornjak hilux, ki se je v več kot pol stoletja dokazal po celem svetu, se je s prenovo odzval na vse bolj atraktivno konkurenco
  • Sodobne poteze skrivajo tradicionalno zasnovo in pogon, ki jim na terenu ni para
  • Ključ do resnično vsestranske uporabnosti je velik in zmogljiv 2,8-litrski turbodizel
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 30. julij 2022

Poltovornjaki so avtomobilski razred, kjer neke revolucije ni mogoče doseči. Preprosto gre za delovne stroje z zakonitostmi, ki so bližje surovi moči kot finesam. Njihova vrednost se meri v zmogljivosti in trpežnosti, ne v ugajanju trenutnim modnim muham. A njihovi kupci vseeno niso niti slepi niti neobčutljivi na udobje in prednosti sodobnih pripomočkov. To so ugotovili tudi pri Toyoti, zato so legendarnemu hiluxu namenili lepotni poseg in tehnično pomladitev.

Še pred kratkim poltovornjaki kupcev niso prepričevali z atraktivnimi linijami, udobjem in vozniško uglajenostjo, a časi in okusi kupcev se spreminjajo, zato se morajo tudi najbolj zvesti tradiciji prilagajati. Na prvi pogled je hilux prav gotovo stopil v korak s časom in s prenovo postal atraktivnejši. Vse v kontekstu precej zabetonirane silhuete poltovornjaka, seveda. Nekoliko ostrejše poteze v to desetletje popelje predvsem tehnologija luči LED spredaj in zadaj. To sicer velja za različico invincible z vrha ponudbe, ki ima malenkost razširjene plastične obrobe blatnikov in posebna 18-palčna aluminijasta platišča.

Brez žrtvovanja klasičnih vrednot so pri Toyoti hiluxu namenili kup sodobnih pripomočkov.


Najbolj pomembno vprašanje je, ali je hilux »invincible« (nepremagljiv) tam, kjer šteje. Z eno besedo: seveda! Tradicionalna zasnova šasije (lestveni okvir) in klasičnega štirikolesnega pogona z reduktorjem in zaporo zadnjega diferenciala sta ključna, da se prebije veliko dlje, kot si dovoli upati povprečen uporabnik. Zelo dobrodošla poteza Toyote je bila, da so hiluxu poleg poznanega 2,4-litrskega turbodizla namenili še bolj zmogljiv motor z veliko prostornino. Kar 2,8-litrski štirivaljnik zmore 150 kilovatov (204 KM) in 500 Nm največjega navora. Z njim sicer ni postal dinamičen športnik, ampak se prednosti pokažejo na terenu, kjer je le še bolj suveren (v prostem teku lahko deluje že pri 680 vrtljajih v minuti), in pri udobnejšem križarjenju po asfaltiranih podlagah, tudi na avtocestah. Večja prostornina pomeni tudi, da sta motor in 6-stopenjski samodejni menjalnik manj obremenjena in zato dolgoročno še bolj trpežna – tako kot preostali deli avtomobila. Prav gotovo zaradi tega voznik z lažjim srcem nanj pripne kar 3,5 tone težko prikolico in ga obremeni z eno tono tovora!

150 kW (204 KM) zmore popolnoma nov motor, ki tvori sam vrh ponudbe.


Prenova je notranjost popeljala v korak s časom z drugačnimi merilniki in novo multimedijsko napravo z 20,3-centimetrskim zaslonom na dotik. Sodobna tehnologija zajema povezljivost s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto, prava ekskluziva v svetu poltovornjakov pa je vrhunsko ozvočenje znamke JBL. To je, tako kot usnjeno oblazinjenje, ogrevana zadnja klop, električni pomik voznikovega sedeža in še marsikaj, del opreme invincible, ki ceno, jasno, krepko povzdigne. V osnovi hilux z dvojno kabino stane 33.700 evrov, močnejši motor in samodejni menjalnik ga podražita za 4.600 evrov, vse skupaj s paketom invincible pa stane 46.950 evrov. Končna cena testnega primerka je z izbrano barvo in oblogo tovornega prostora presegla 48 tisočakov, mi pa bi jo na petdeset zaokrožili še z izbiro roloja tovornega prostora. Je vreden tega denarja? Če znate izkoristiti njegov (delovni) potencial, zagotovo!

Toyota hilux DC 2.8 D-4D 4x4 invincible
 Vozilo in motor terenski poltovornjak (pick-up), 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2.755 ccm, 150 kW (204 KM) pri 3.400/min, 500 Nm pri 1.600–2.800/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  5.325 x 1.855 x 1.815 mm; Medos. razdalja: 3.085 mm; Pnevmatike: 265/60 R18; Masa/nosilnost: 2.205/1.005 kg; Keson: 1.525 x 1.645 x 480 mm.
  Največja hitrost:  175 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,7 s; Poraba goriva (EU): 9,5 l/100 km; Povprečje na testu: 10,7 l/100 km; Izpust CO2: 250 g/km.
  Cena:  osnovni model (DC 2.4 D-4D comfort): 38.250 €, testno vozilo: 48.075 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
videz, pogonski sklop, terenske zmogljivosti, nosilnost položaj sedenja na zadnji klopi, blaženje na običajnih cestah brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.