Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen multivan 2.0 TDI life

Ločitev mu je koristila

  • Po novem ni več v sorodu s transporterjem, temveč sloni na avtomobilski platformi MQB
  • Z dvolitrskim turbodizlom s 110 kilovati (150 KM) lahkotno požira kilometre in na vsakih 100 zahteva manj kot 8 litrov
  • Z opremo life in nekaj skoraj nujnimi dodatki stane 50 tisoč evrov
Četrtek, 9. marec 2023

Zgodba Volkswagnovega kombija sega v sredino prejšnjega stoletja. Od modela T1 do današnjega T7 je torej minilo več kot 70 let in najnovejša generacija je prinesla eno od največjih sprememb doslej. Potniški multivan najnovejše generacije namreč ne izhaja iz enake osnove kot tovorni, temveč ima svojo, bolj avtomobilsko naravnano. Novi transporter šele pride, nastaja pa v okviru skupnega projekta s Fordom. Multivan torej piše novo, samostojno zgodbo, in sicer s platformo MQB, na kateri sloni večina osebnih modelov skupine Volkswagen, tudi golf in passat.

Toda zaradi nove, avtomobilske platforme ni nič manjši ali manj uporaben. Ravno nasprotno. V primerjavi s predhodnikom je zrasel za slabih sedem centimetrov v dolžino in za slabe štiri v širino, v medosju je pridobil dobrih 12 centimetrov, kar prinaša prostornejšo kabino. Ta pri različici life gosti sedem posameznih sedežev, dva sta nameščena v drugi vrsti in trije v tretji. Vsi so vzdolžno pomični in odstranljivi, kar poleg udobja v različnih postavitvah zagotavlja maksimalno prilagodljivost in uporabnost prostora. Tega je na voljo od 469 pa vse tja do 3.672 litrov, kar predstavlja pravo malo skladišče.

Multivan je po novem na voljo le v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom DSG, ki se dobro ujame z dvolitrskim turbodizlom.


Multivan torej ni izgubil kombijevskih vrlin, a je pridobil avtomobilske. Te bo cenil predvsem tisti, ki bo sedel za volanom, kjer je občutek, če izvzamemo visok položaj sedenja, zaradi razmeroma navpično postavljenega volanskega obroča bližje klasičnim avtomobilom kot kombijem. Zaradi velikega vetrobranskega stekla in razcepljenega A-stebrička se pohvali tudi z boljšo preglednostjo v slogu enoprostorcev.

Hvalimo tudi njegove vozne lastnosti. Novi multivan je okreten in lahkoten, zato hitro pozabimo, da sedimo v pet metrov dolgem kombiju. V ovinkih se nagne, a ne preveč, na avtocesti pa se počuti kot doma.

Za avtocestno požiranje kilometrov je ustvarjen tudi dvolitrski turbodizel s 110 kilovati (150 KM) moči. Dobro se razume s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom in je zmeren pri porabi goriva. Ob testnem povprečju 7,9 litra na 100 kilometrov predstavlja najboljšo izbiro za vse, ki bi ga uporabljali za daljše poti, saj lahko s polnim rezervoarjem prevozi približno 750 kilometrov oziroma 200 kilometrov več kot priključni hibrid. Zadnji je lahko zares učinkovit le ob rednem polnjenju in izkoriščanju električnega dosega, ki znaša nekaj deset kilometrov.

Ločitev od tovorne izvedbe je legendarnemu kombiju koristila, saj je napredoval na vseh področjih. Kljub temu ni popoln. Nas je, denimo, zmotil položaj izbirnega stikala menjalnika, ki je postavljeno razmeroma daleč, zaradi česar ni najbolj praktično in udobno. Bolj praktično bi bilo lahko tudi upravljanje multimedijske in klimatske naprave. Gre za sistem, ki smo ga spoznali že pri drugih predstavnikih najnovejše generacije modelov Volkswagnove skupine, nikjer pa nas ni ravno navdušil. Upravljanje vsega namreč poteka na zaslonu na dotik in z drsniki na dotik. Na sredinski konzoli najdemo še na dotik občutljive gumbe, ki predstavljajo bližnjice do upravljanja klimatske naprave, varnostnih asistenčnih sistemov in menija parkirne asistence, pri čemer so tako oddaljeni od voznika, da je, zlasti med vožnjo, »ciljanje« nanje s prsti nerodno in nevarno. Na srečo so klasične gumbe ohranili na volanskem obroču, vendar menimo, da bi morali avtomobilu, pri katerem funkcionalnost sodi med temeljne vrline, nameniti še več klasičnih gumbov in stikal, ki omogočajo lažje, učinkovitejše in varnejše upravljanje glavnih funkcij.

7.162 evrov več bi bilo treba odšteti za priključni hibrid, ki je močnejši in hitrejši, a ima za dobrih 200 kilometrov manjši doseg.


Oprema life serijsko poleg sedmih posameznih sedežev med drugim prinaša zaslon namesto klasičnih merilnikov, žaromete LED spredaj in zadaj ter tripodročno samodejno klimatsko napravo. Doplačati pa je treba za pripomočke, kot so kamera za vzvratno vožnjo in prilagodljivi tempomat, ki se jim pri takšnem potovalniku ne bi radi odrekli. Testni avto je s spiska doplačil imel še 18-palčna lahka platišča in top paket, ki med drugim prinaša panoramsko streho in matrične žaromete, kar je končno ceno s 44 dvignilo na 50 tisočakov.

Sicer pa je najnovejši multivan odličen kombi, ki je z novim avtomobilskim značajem lahko idealno prevozno sredstvo za velike družine, za volanom katerega se oči in mami ne bosta počutila kot voznika šolskega avtobusa.
 

Volkswagen multivan 2.0 TDI life
 Vozilo in motor potniški kombi, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3.500/min, 360 Nm pri 1.600/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5
  Velikost:  4.973 x 1.941 x 1.907 mm; Medos. razdalja: 3.124 mm; Pnevmatike: 235/50 R18; Masa/nosilnost: 2.117/733 kg; Prtljažnik: 469–3.672 l.
  Največja hitrost:  190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,6 s; Poraba goriva (WLTP): 8,9 l/100 km; Povprečje na testu: 7,9 l/100 km; Izpust CO2: 202 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.0 TDI): 42.824 €, testno vozilo: 50.860 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana
vozne lastnosti, prostornost, prilagodljivost upravljanje z zaslonom na dotik brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.