Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen tiguan 2.0 TDI DSG 4M R-line

Če je dobro, izboljšaj

  • Eden najboljših kompaktnih športnih terencev v novi generaciji sodi v sam vrh
  • Z merami je praktično enak predhodniku, v notranjosti pa je še za spoznanje prostornejši
  • Z močnejšim motorjem 2.0 TDI s 142 kW (193 KM) in opremo R-line stane skoraj 50 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 19. september 2024

Če ni pokvarjeno oziroma dobro deluje, ne popravljaj, pravijo. A Volkswagen je svojo športno-terensko prodajno uspešnico vseeno nadgradil z novo generacijo, ki ohranja vse vrline predhodnika ter jih z dodelano tehniko, izboljšanimi voznimi lastnostmi, prostornejšo notranjostjo ter najsodobnejšimi pripomočki postavlja na še višjo raven.

Oblikovno navzven ubira mehkejše, nekoliko ID-jevske linije, z naravnost ogromnim samostoječim zaslonom premera 38,1 centimetra na sredinski konzoli kot del doplačilnega paketa discover pro (zajema še zaslon hud, devet zvočnikov, glasovno asistenco in možnost induktivnega polnjenja dveh telefonov) pa je povsem nova tudi notranja arhitektura. Zaslon temelji na novem operacijskem sistemu MIB4 in v primerjavi s prejšnjimi prinaša opazen napredek, saj je grafika ostra kot britev, delovanje in izbira posameznih menijev ter funkcij brezhibno tekoče, za povrh pa je ureditev mogoče izdatno prilagoditi svojim željam. Na zgornji rob si namestite želene funkcije in prilagodite strukturo osrednjih menijev, medtem ko je spodnji rob rezerviran za osnovne funkcije klimatske naprave. Za nastavljanje temperature še vedno skrbijo ne ravno najbolj posrečeni drsniki (ki pa so vsaj osvetljeni), medtem ko je med sedežema nameščen večnamenski vrtljivi gumb za uravnavanje glasnosti avdiosistema ali izbiro različnih voznih načinov (skupaj jih je šest). Ni pa to vmesnik v stilu BMW-jevega ali Mazdinega za upravljanje infotainmenta (to počnete zgolj prek zaslona).

Cenovno res ni med najugodnejši, zato pa po drugi strani kot celota med najboljšimi kompaktnimi športnimi terenci.


Prestavna ročica samodejnega menjalnika se je preselila desno ob volanski obroč (vklop brisalcev pa na precej nerodna stikala na levo obvolansko ročico) in s tem med sedežema sprostila veliko prostora za drobnarije. Notranjost kot celota je še za odtenek radodarneje odmerjena kot prej in med najprostornejšimi v svojem razredu. Sprednja sedeža sta izdatno nastavljiva in voznikov položaj je praktično kot ulit, pa tudi na zadnjih sedežih prostora za dva ali tri odrasle, visokorasle potnike (sredni del je udobno raven) zlepa ne zmanjka. Kabina je večinoma odeta v mehke, tako po videzu kot otipu prijetne materiale v stilu usnja, ki ga zaokrožajo svetleči črni elementi s 30 barvami in toni ambientalne osvetlitve; nekaj trše plastike je le na spodnjem delu armaturne plošče oziroma tam, kjer z njo praktično ne boste prišli v stik. Položaj za volanom je ravno prav visok, kar pomeni udobno vstopanje in dobro preglednost, ki jo zaokrožujejo še kamere za 360-stopinjski pogled okoli vozila.

652 litrov meri prtljažnik v osnovi, z zlaganjem zadnjih sedežev v razmerju 40 : 20 : 40 naraste na 1.652 litrov.


Preizkusili smo močnejšega izmed dveh motorjev 2.0 TDI, dvolitrski turbodizelski stroj z močjo 142 kW (193 KM), ki se na cesto prenaša prek sedemstopenjskega menjalnika DSG in vseh štirih koles. Velika zaloga moči botruje zelo dobrim zmogljivostim, ki ustrezajo tudi (naj)zahtevnejšim voznikom, štirikolesni pogon pa učinkovitemu prenosu moči na cesto tudi na bolj spolzkih podlagah in dobršno mero suverenosti v zahtevnejših razmerah. S tem motorjem in opremo R-line dobite še sistem za dinamično uravnavanje podvozja, ki v udobnem načinu resnično udobno požira udarce s ceste. K visoki stopnji udobja svoje prispeva tudi zelo dobra zvočna zatesnjenost, po drugi strani pa v športnem načinu avto navduši tudi z dobršno mero športnega duha.

49.431 evrov, kolikor stane takšen tiguan brez dodatkov, res ni prav malo, a zato tudi veliko ponudi. Zmogljiv motor in pogon, prostorno in kakovostno notranjost, temeljito paleto odlično delujočih varnostnih pripomočkov in sistemov ter zelo dobro uravnotežene vozne lastnosti, ki so pisane na kožo tako bolj umirjenim voznikom kot tudi nekoliko večje dinamike željnim družinskim očetom. Je torej najboljši ta hip? Ker na individualno oceno vplivajo tudi osebne želje in potrebe vsakega posameznika, ne moremo dokončno razsoditi, je pa prav gotovo eden izmed najboljših.
 

Volkswagen tiguan 2.0 TDI DSG 4M R-line
 Vozilo in motor križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.968 ccm, 142 kW (193 KM) pri 3.500–4.200/min, 400 Nm pri 1.750–3.350/min; Menjalnik: samodejni 7-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.539 x 1.842 x 1.660 mm; Medos. razdalja: 2.680 mm; Pnevmatike: 255/40    R20; Masa/nosilnost: 1.750/580 kg; Prtljažnik: 652–1.650 l.
  Največja hitrost:  220 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,7 s; Poraba goriva (WLTP): 6,4 l/100 km; Povprečje na testu: 7,7 l/100 km; Izpust CO2: 168 g/km.
  Cena:  osnovni model (tiguan 1.5 eTSI life): 37.465 €, testno vozilo: 58.129 €; Porsche Slovenija d.o.o., Ljubljana.
prostorna in kakovostna notranjost, ergonomija, infotainment, zmogljiv motor in pogon  drsniki za nastavljanje temperature, stikala za vklop brisalcev brez napak

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.