Zanimiva statistika
Kateri superšportnik Slovenci najraje googlamo?
Presenetljivo prvega mesta ne zasedajo ferrari, lamborghini ali mclaren.
Petek, 1. marec 2019
Če priljubljenost zvezdnikov, znamk in produktov merimo s statistiko ter številom poizvedb v spletnih iskalnikih, je nesporen zmagovalec v kategoriji superšportnih avtomobilov audi R8. Ta je v povprečju najbolj iskan v 96 od 169 držav, sledita mu bugatti chiron in lamborghini aventador.
Audi R8 v povprečju na mesec nebere 939,870 iskanj iz vsega sveta, medtem ko jih bugatti chiron 701,140, lamborghini aventador pa 562,770 iskanj. Za njimi so se zvrstili še bugatti veyron (443,410), lamborghini huracan (384,270), lamborghini veneno (371,570), mclaren 675LT (368,810), ford GT (313,380) in ferrari 458 (256,590).
Seznam, ki si ga lahko podrobneje ogledate tukaj (klik), se nadaljuje še s 46 modeli različnih avtomobilskih proizvajalcev. Nenavadno je, da na seznamu najdemo nissana 370Z in toyoto GT86, ki sta po definiciji športna avtomobila in ju ne uvrščamo v superšportni segment.
Slovenci in Slovenske najpogosteje iščemo audija R8 (v povprečju je zabeleženih 1.500 iskanj na mesec), sledita mu bugatti chiron s povprečnimi 900 iskanji na mesec in lamborghini aventador s 700 iskanji na mesec.
O metodologiji: raziskovalci podjetja Veygo so upoštevali vse serijske modele zadnjih desetih let, pri čemer so, seveda, izpustili koncepte. Pri štetju so si pomagali z orodjem Ahrefs, ki slovi po temeljitem in zanesljivem prečesavanjem svetovnega spleta in iskalnika Google.