Ekskluzivno
Maserati MC20: Velika vrnitev trizoba
Maserati z novim športnikom znova meče rokavico Ferrariju in Lamborghiniju. Njegov novi superšportnik se imenuje MC20 in s hišnim V6 s 463 kW (630 KM) od 0 do 200 km/h potrebuje le 8,8 sekunde. Naprej smo ga peljali na trg, nato pa ga dodobra spoznali na dirkališču.
Petek, 30. julij 2021
V Emiliji končno ne obstajata več le Ferrari in Lamborghini – tu ne štejemo Paganija, čigar stvaritve so izven konkurence. Na teritorij superšportnikov s sredinsko nameščenim motorjem in visokimi zmogljivostmi se je spet podal tudi Maserati. Podobnega namreč ni bilo že kakšnih 40 let. Zadnji je bil merak (1972–1983), ki ne sodi med avtomobilske ikone sodobnega časa. Bolje obveščeni sicer gotovo vedo, da se je nekaj let po vstopu v novo tisočletje pojavil MC12, šlo je za precej poseben avtomobil. Prvič zato, ker je izjemno redek (izdelali so le približno 50 primerkov za dirkaško homologacijo), drugič pa zato, ker je to v bistvu preoblečen ferrari enzo, s katerim se je Maserati vrnil v svet dirk.
Toda MC20 je stoodstotno Maseratijev izdelek, skupaj z motorjem, ki so ga prvič po mnogo letih razvili in izdelali v hiši. Nedvomno gre za avtomobil za izbrance (cene se začnejo pri 216 tisočakih), ki lahko doseže spoštovanja vredne proizvodne številke, primerljive s ferrarijem F8 tributo in lamborghinijem huracanom ali v širšem evropskem prostoru z mclarnom 600LT.
In zdi se, da ima Maseratijev novi proizvod vse, kar potrebuje za spopad z najbolj uveljavljenimi igralci. Znamko kljub nekaj težkim letom poznajo in cenijo po celem svetu, tu so še sodoben trilitrski V6 s 630 »konji« in oblika, ki zaradi učinkovite aerodinamike (s podpisom izkušenih mačkov iz Dallare) brez posebno vpadljivih elementov uspešno združuje funkcionalnost in italijanski slog.
Toda funkcionalnost in slog, seveda, nista vse in, če vas zanima, kako smo MC20 doživeli na cesti ter na dirkališču, pokukajte v dvojno poletno številko naše revije (AF 264-265).