Avto.info

Ekskluzivno

Maserati MC20: Velika vrnitev trizoba

Maserati z novim športnikom znova meče rokavico Ferrariju in Lamborghiniju. Njegov novi superšportnik  se imenuje MC20 in s hišnim V6 s 463 kW (630 KM) od 0 do 200 km/h potrebuje le 8,8 sekunde. Naprej smo ga peljali na trg, nato pa ga dodobra spoznali na dirkališču.

Avtor: Borut Fakin, LF / Foto: QRT
Petek, 30. julij 2021

V Emiliji končno ne obstajata več le Ferrari in Lamborghini – tu ne štejemo Paganija, čigar stvaritve so izven konkurence. Na teritorij superšportnikov s sredinsko nameščenim motorjem in visokimi zmogljivostmi se je spet podal tudi Maserati. Podobnega namreč ni bilo že kakšnih 40 let. Zadnji je bil merak (1972–1983), ki ne sodi med avtomobilske ikone sodobnega časa. Bolje obveščeni sicer gotovo vedo, da se je nekaj let po vstopu v novo tisočletje pojavil MC12, šlo je za precej poseben avtomobil. Prvič zato, ker je izjemno redek (izdelali so le približno 50 primerkov za dirkaško homologacijo), drugič pa zato, ker je to v bistvu preoblečen ferrari enzo, s katerim se je Maserati vrnil v svet dirk.

Toda MC20 je stoodstotno Maseratijev izdelek, skupaj z motorjem, ki so ga prvič po mnogo letih razvili in izdelali v hiši. Nedvomno gre za avtomobil za izbrance (cene se začnejo pri 216 tisočakih), ki lahko doseže spoštovanja vredne proizvodne številke, primerljive s ferrarijem F8 tributo in lamborghinijem huracanom ali v širšem evropskem prostoru z mclarnom 600LT.

In zdi se, da ima Maseratijev novi proizvod vse, kar potrebuje za spopad z najbolj uveljavljenimi igralci. Znamko kljub nekaj težkim letom poznajo in cenijo po celem svetu, tu so še sodoben trilitrski V6 s 630 »konji« in oblika, ki zaradi učinkovite aerodinamike (s podpisom izkušenih mačkov iz Dallare) brez posebno vpadljivih elementov uspešno združuje funkcionalnost in italijanski slog.

Toda funkcionalnost in slog, seveda, nista vse in, če vas zanima, kako smo MC20 doživeli na cesti ter na dirkališču, pokukajte v dvojno poletno številko naše revije (AF 264-265).

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.