Ekskluzivno
Trizob bo znova zapeljal iz sence
Reševalni načrt Maseratija se tokrat ne naslanja le na nove, vstopne modele in športne terence. Z novim vrstnim šestvaljnikom in MC20 se znamka oddaljuje od Ferrarija, novi granturismo z letnico 2022 pa bo prvi popolnoma električni maserati.
Ponedeljek, 15. junij 2020
Deseti brat skupine Fiat, Maserati, piše usodo številnih angleških znamk. Njegova pot je trnova, polna padcev in le redkih vzponov. V Modeni zdaj znova obljubljajo, da bo zapeljal iz sence. Bližnja zgodovina Maseratija sicer kaže, da za uspeh pravzaprav potrebuje le komercialno zanimive modele. Leta 2014 je bil to ghibli, leta 2016 levante, a se bo znamka iz Modene vnovične oživitve lotila na pravi, sicer težji in dražji način. Da bi si povrnila nekdanji ugled, ne potrebuje novega SUV-a ali limuzine z dizelskim motorjem, temveč pravega čistokrvnega športnika.
To vlogo bo prevzel MC20, prvi res pravi športnik po modelu MC12. Njegov nastanek je zanimiv, še posebej zato, ker je tesneje povezan z znamko Alfa Romeo kot s Ferrarijem. Lani preminuli Sergio Marchionne je leta 2022 načrtoval naslednika alfe 8C. Z menjavo vodstva na vrhu Fiata je ta projekt utonil v pozabo. Le nekaj mesecev zatem se pojavi Maserati z izjemno podobnim projektom, to je novi MC20. Maserati, ki je skočil v čevlje Alfe Romeo. Inženirji so namreč nadaljevali razvoj alfe 8C, ji učvrstili karoserijo iz ogljikovih vlaken, podaljšali medosje in za kabino ter pred zadnjo premo vgradili 2,9-litrski šestvaljni turbo.
Podrobneje o tem pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 250).