Ekskluzivno
Skoraj edina Benzova klasika
Popolnoma nov, oblikovno pa klasičen GLC bo med kupci prihodnje leto. Bencinski in dizelski motorji ostajajo, a bodo le štirivaljni. Ponudba bo štela tudi priključna hibrida z baterijo 13,5 ali 25,4 kWh, kar bo dovolj za doseg do 92 kilometrov.
Ponedeljek, 13. december 2021
Časi se res hitro spreminjajo. Ob prihodu prve generacije mercedes-benza GLC pred šestimi leti si nihče, najbrž niti Mercedes-Benzovi razvojniki, ni mogel misliti, da bo elektrika do danes preplavila svet. Mercedes-Benz je letos predstavil šest novih avtomobilov, od tega je bilo kar pet popolnoma električnih: EQA, EQB, EQS, EQE in konceptni EQS v različici SUV – električni GLS. Ostala je le klasika SL. Prihodnje leto pa prihajata novi E in GLC. Še posebej zadnji je za stuttgartsko znamko izjemno pomemben, saj velja za najbolje prodajan model.
Mercedes-Benz je zanj odloćil, da bo ostal takšen kot je – torej bencinski in dizelski, delno tudi električen v obliki priključnih hibridov. Da mu bo ta odločitev kvarila povprečen ogljični odtis, je jasno. Da bo veliko kupcev veselo te odločitve, prav tako.
Novi GLC bo zadnji krog odvozil v pravem stilu – na novi platformi MRA II, ki si jo deli s svežim mercedes-benzom razreda C, s prepoznavnimi in na novo polikanimi karoserijskimi potezami, ki sicer niso kaj prida drugačne kot pri aktualnem modelu, z novo armaturno ploščo, ki je jasno zapeljala v smer digitalizacije, tudi estetike in uporabnosti, ter s sodobnimi stroji, čeprav bodo še vedno izpuščali ogljikov dioksid.
Več o njem pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 268).