Ekskluzivno
Aygo v hudo oslabljenem razredu
Toyotin malček je eden redkih, ki vztraja na slabotnem trgu mestnih avtov. Prihaja odločno, barvito in z zelo dobro okoljsko bilanco. Njegova priložnost je tudi v dejstvu, da se preostali tekmeci počasi umikajo.
Ponedeljek, 14. december 2020
Toyota je v razredu najmanjših, uradno v segmentu A0, prehodila zanimivo in trnovo pot. Pred dobrim desetletjem je starleta zamenjala za ayga. Ta je in še vedno nastaja v skupni tovarni s PSA Peugeot Citroënom na Češkem. Iz tekočih trakov ta hip prihaja druga, prihodnje leto pa je na vrsti že tretja generacija. Vmes se je zgodilo marsikaj, tudi precejšen padec prodaje avtomobilov razreda A0 in odhod PSA iz partnerstva s Toyoto, ki je tako prišla do stoodstotnega deleža češke tovarne.
Da bi pri Toyoti vsaj nekoliko zaustavili padec razreda in lastne prodaje, prihodnje leto prihajajo z novim aygom tretje generacije. Ta bo zasnovan na osnovi sedanjega, saj se razvoj nove platforme ne splača. Obenem bo trendovsko odet v barve športnega terenca oziroma crossoverja in bo predstavljal manjšega in cenejšega brata yarisa cross.
Zunanje mere ayga bodo ostale skromne, z dolžino 3,53 metra bo predvsem na račun odbijačev za šest centimetrov daljši od aktualnega. V kabini bo prostora enako kot doslej, pričakujte le bolj svežo armaturno ploščo, več barvitosti in velik, vsaj 8-palčni zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole.
O tem, kakšna bo motorna paleta in kaj lahko od novega ayga še pričakujemo, pa si lahko preberete v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 256).