Ekskluzivno
Rjovenje bika iz Sant'Agate bo zamenjala tišina
Prihodnje leto v lamborghinije prihajajo hibridi, leta 2025 pa čista elektrika. Novi električni lambo bo imel zasnovo gran turismo s sedežno konfiguracijo 2 + 2. Največji izziv inženirjev bo ustvarjanje prepričljivega umetnega akustičnega učinka.
Ponedeljek, 5. julij 2021
Časi za avtomobilsko industrijo so neizprosni. Bencinskim motorjem bije ura tudi v tako romantičnih okoljih, kot je motorni prostor Porschejev, McLarnov in celo Ferrarijev. Kaj pa bik iz Sant'Agate, sloviti Lamborgini, se bo lahko vzdržal elektrike?
Odgovor je preprosto ne! V italijanskem Lamborghiniju, ki je od leta 1998 v lasti nemškega Audija oziroma posredno Volkswagna, niti vlečejo Nemci. Nemec je tudi predsednik uprave Stephan Winkelmann, ki s poslovanjem in odločitvami odgovarja predsedniku uprave Skupine Volkswagen Herbertu Diessu. Vemo, da je Diess zadnjih nekaj let izjemno naklonjen elektrifikaciji. Poleg tega je tovrstnemu pogonu naklonjena evropska, celo svetovna politika, zato poti nazaj ni več. In ko se v enačbi pojavi še Rimac s super električnim športnikom nevero, se zdi, da bodo bencinski hlapi počasi odklenkali tudi biku iz Sant'Agate, katerega eden večjih čarov je bil vselej zvok oziroma kar rjovenje deset ali 12-valjnega bencinskega stroja.
Več o tem, kakšni lamborghiniji prihajajo, pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF263).