Avto.info

Ekskluzivno

Sodobna klasika

Tretja generacija Q3 bo imela klasično zasnovo, ki temelji na platformi MQB evo. Oblika bo delno povzeta po električnih modelih, sicer pa bo drža še ponosnejša. Na voljo bodo dizelski in bencinski ter hibridni stroji, električnega pogona (še) ne bo.

Ponedeljek, 29. januar 2024

Leto 2025 bo pomembno za znamko Audi, saj bo na ceste zapeljal eden od njihovih najpomembnejših modelov. Q3 je v prodaji drugi v paleti, saj se uvršča takoj za nekaj večjega Q5. Električni modeli še ne dosegajo tako velikih prodajnih številk in pri Audiju računajo, da ne bo nič drugače po letu 2025, zato bo novi Q3 razmeroma klasičen po obliki, predvsem pa bo ostal klasičen po pogonu, saj bodo pod sprednji motorni pokrov vgrajeni le dizelski, bencinski in hibridni motorji.

Bližnja prihodnost znamke iz Ingolstadta bo namreč zasnovana takole: V naslednjih 12 mesecih bo predstavljen novi audi A4, ki bo prvič električen in obenem ne bo ponujal nobenega klasičnega pogona. Te bodo v Audiju namenili podobno velikemu audiju A5, ki se bo oblikovno razlikoval od štirice. Audi pripravlja tudi prenove modelov Q4 in Q7, obenem pa še najmanjšega A3, ki bo ohranil že znano platformo in pogone.

Eden najbolj ključnih novih modelov pa bo Q3, prodajni steber Audija, zato so se ga v Ingolstadtu lotili previdno in brez revolucionarnih idej in rešitev. Pri Volkswagnu so si sposodili prenovljeno platformo MQB evo, mu vtisnili nekaj več mišic v bokih, spredaj in zadaj namestili večje žaromete, spremenili masko – jo razširili in posuli s tanjšimi prečnimi letvami in jo tako približali električnima modeloma Q4 in Q6.

Več o novem Q3 pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF293-294).

Oddaj komentar

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Konkurenčni avtomobilski proizvajalci so Tesli plačali skupno kar 9 milijard dolarjev

Tesla je lani s prodajo emisijskih 'odpustkov' proizvajalcem avtomobilov, ki niso iz
Novice

Cena nove toyote GR yaris v Franciji zaradi davka na emisije kar do 108.800 evrov!

Toyota GR yaris je eden najbolj vznemirljivih "hot hatchev" našega časa. S svojimi
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.