Ekskluzivno
Pustolovska, avantgardna in dostopna
To sta kompaktna citroëna za ljudi, uporabna in dostopna. C3 bo postal crossover, C3 aircross skoraj enoprostorec. Na voljo bosta s hibridnim pogonom hibrid in zmogljivim elektromotorjem s 50,8 kWh baterijo
Petek, 9. junij 2023
Vse bolj se približujemo letu 2024, vse glasnejše so govorice o novi družini citroëna C3. Aktualna je znana že od leta 2016, SUV je sicer prišel nekoliko kasneje. In čeprav je aktualni C3 zaradi drznega oblikovanja še vedno svež, potrebuje naslednika. Zaradi tehnike in zaradi navad kupcev, ki si po sedmih ali osmih letih pač želijo nov model, starega pa ne želijo več. Tako jih je navadila avtomobilska industrija.
Novi C3 in obenem še C3 aircross pa bosta nastala na novi prilagojeni platformi CMF-B EV, ki bo namenjena klasično in električno gnanim avtomobilom. Najprej bo na vrsti najmanjši C3, ki se bo iz klasičnega petvratnika prelevil v nekoliko privzdignjen crossover krepke dolžine 4,16 metra. Podaljšanje bo šlo delno na račun odbijačev, delno pa na račun 2,6 metrske medosne razdalje, ki bo poskrbela za prostornejšo potniško kabino. Karoserija bo od tal oddaljena 16 centimetrov, s čimer se bo C3 uvrstil med nižje SUV oziroma med bolj robustne crossoverje.
Najbolj posebna bo oblike prednjega dela, ki prinaša tipično citroënovo avantgardo v novi obliki. Rišejo jo prednje LED-luči s pokončno obliko ob prednji maski in dvema ločenima LED-kriloma, ki segata vse do skrajnega roba prednjega dela. Boki bodo napihnjeni in zaščiteni z odporno plastiko, zgornji del bočnega dela zaznamujejo grbine, zadek pa je skoraj kupejevsko padajoč in napihnjen kot pri današnjem C3 aircrossu.
Več o tehničnih podrobnostih francoskih novincev si lahko preberete v aktualni številki naše tiskane izdaje ( AF 286).