Avto.info

Ekskluzivno

Po megapandi prihaja gigapanda

Nova panda bo bistveno večja od aktualne. Iz mestnega bo zrasla v kompaktni SUV in znova uvedla filozofijo multiple: sedem sedežev, veliko praktičnosti in dostopne cene.

Četrtek, 23. maj 2024

Videli smo avto, ki ga ne bi smeli. To je avto, ki je že ta hip pripravljen za proizvodnjo – srednje velik oziroma kompaktni SUV znamke Fiat, ki ga verjetno ni videl nihče zunaj skupine Stellantis. To je avto, ki nas je presenetil zaradi svojega dizajna. Ta je drugačen, a hkrati tudi znan.

Nova panda je skupek modernega, a škatlastega, hkrati preprostega, funkcionalnega, polnega referenc iz bližnje in oddaljene preteklosti. Preživeli smo nekaj dni z novo pando, pogovarjali smo se s posrednimi in neposrednimi viri, da bi natančno razumeli, kaj predstavlja. Nova panda vstopa v C SUV, ocenjujemo na prvi pogled. Njena dolžina je kakšnih 4,4 metra. Torej je deset centimetrov daljša od fiatov 500X in 500L.

Megapanda bo zamenjala punta, gigapanda pa bo vsaj duhovna naslednica multiple.


Panda bo kljub večjim meram še vedno dostopen avto. Pod karoserijo se namreč skriva enaka zasnova kot pri novem citroënu C3 in vseh prihodnjih modelih, ki jih napoveduje Fiat, torej večnamenska osnova, ki bo omogočila, da Fiat proizvaja novo družino vozil po vsem svetu z enakimi pogoni – hibridnim, električnim in klasičnim bencinskim. V gigapandi lahko pričakujemo 1,2-litrski turbobencinski motor s 74 kW ali elektromotor s 83 kW, 44-kWh baterijo in 320-kilometrski doseg.

Mehanika srednjega terenca bo služila tudi kot osnova za manjšo pando, megapando, ki bo pravi naslednik priljubljenega mestnega avtomobila. Vseeno bo nova panda večja kot doslej. Zrasla bo s 3,6 metra na 4 metre dolžine. Oblikovno pa bo zvesto sledila pandi iz 80. let preteklega stoletja, a brez pretirane nostalgije.

Sprednji del bo ploščat, zadek nekoliko bolj poševen v predelu stekla. Oblikovno enaka bo tudi kabina, vključno z armaturno ploščo, merilniki na njej pa bodo seveda digitalni.

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.