Avto.info

Lamborghini countach LPI 800-4

Kaj se skriva pod kožo novega countacha?

Novi lamborghini countach je res ugledal luč sveta in se poklonil svojemu predhodniku, s katerim se je začela doba superšportnikov. Toda, kaj se skriva pod poznanimi linijami iz 70. let?

Torek, 17. avgust 2021

Puristi bodo rekli, da ni dovolj podoben originalu ter, da je to le preoblečen sian. Podobnosti res niso naključne, saj je novi countach od slednjega prevzel tehniko, toda oblikovno se konkretno poklanja slavnemu predniku. To počne predvsem s sprednjim pokrovom, obliko sprednjih luči, z oglatimi blatniki, s stranskimi vstopniki za zrak NACA ter štirimi izpušnimi cevmi na zadku.

Pod ostrimi linijami karoserije se, seveda, skriva najsodobnejši pogonski sklop, ki ga v Sant’Agati v tem trenutku premorejo. Gre za sianov 6,5-litrski V12 s 574 kilovati (780 KM) v kombinaciji z 48-voltnim električnim sistemom s 25 kilovati (34 KM), kar zagotavlja skupnih 599 kilovatov (814 KM) moči. To je ob 1.595 kilogramih mase dovolj za pospešek do stotice v 2,8 sekunde (8,6 sekunde od 0 do 200 kilometrov na uro) ter končno hitrost 355 kilometrov na uro.

Za primerjavo – najzmogljivejši originalni countach 5000 iz leta 1985 je zmogel 335 kilovatov (455 KM) moči ob masi nekaj manj kot 1.500 kilogramov. In ravno ta podatek je morda najbolj zanimiv, saj novi coutach LPI-800-4 ob dodatnih 70 centimetrih dolžine tehta le okoli 100 kilogramov več, kar so pri Lamborghiniju dosegli z mojstrsko uporabo ogljikovih vlaken.

Vsakega od 112 countachev LPI 800-4, ki jih bodo izdelali, bo mogoče ukrojiti po željah kupca, pri čemer bodo za tiste, ki bodo želeli nekaj zares edinstvenega, poskrbeli s programom Ad Personam.

Po željah kupca bodo oblikovali tako zunanjost kot kabino, kjer bo prek posebnega menija na 21,3-centimetrskem (8,4-palčnem) zaslonu mogoče izbrati in poslušati zgodovino oblike lamborghini countacha.

Kaj pa cena? Brez davkov le-ta znaša dva milijona evrov, a bo s številnimi doplačljivimi dodatki lahko še občutno višja.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.