Avto.info

Toyota hilux

Neuničljivost je odslej bolj udobna

Osma generacija neuničljivega Toyotinega poltovornjaka je trpežnost in terensko odličnost nadgradila z limuzinskim udobjem in pametno elektroniko.

Petek, 16. september 2016

Kar se tiče vzdržljivosti in terenske klenosti, se toyota hilux ne potrebuje več dokazovati, saj je od leta 1968 to storil že neštetokrat. Dokler so njegovi uporabniki iskali le robustnost, je recept odlično deloval, danes pa kupci iščejo nekaj več. Hočejo tudi vsakdanjo uporabnost, kar pomeni, da mora avtomobil obvladati tudi prvine limuzine, tako pri sodobnem oblikovanju, opremi kot pri varnostnih in drugih pripomočkih. Mednje spadajo 17,8-centimetrski zaslon na dotik za upravljanje s sistemom toyota touch 2 in komplet varnostnih pripomočkov, vključno s sistemom za zaznavo in opozorilo pred trkom s samodejnim zavirrnjem.

Na prvi vožnji je dokazal, da je tišji in bolj uglajen, bolj suvereno pa se da z njim zapeljati tudi v ovinek. A najbolje se vseeno počuti na neurejenih podlagah, kjer lahko večino ovir premaga na račun vklopljivega štirikolesnega pogona (v osnovi je pogon speljan k zadnjemu kolesnemu paru), če pa se ovire izkažejo za prezahtevne, je na voljo še reduktor in zapora zadnjega diferenciala. Takrat je hilux praktično neustavljiv.

Motorna paleta je sila preprosta, saj je na voljo le en, a povsem nov 2,4-litrski turbodizel z močjo 110 kW (150 KM) in navorom 400 Nm. V ponudbi je s samodejnim ali ročnim menjalnikom, v obeh primerih šeststopenjskim. Nekaj več izbire je pri sami karoseriji, ki je na voljo v treh izvedbah: enojna(single cab), podaljšana (extra cab) in dvojna (double cab). Pri  nas je hilux že v prodaji, stane pa najmanj 25 tisočakov. Več o terenskem junaku in njegovem dostavniškem sorodniku, imenovanem proace, si boste lahko prebrali v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 207).

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.