Toyota hilux
Neuničljivost je odslej bolj udobna
Osma generacija neuničljivega Toyotinega poltovornjaka je trpežnost in terensko odličnost nadgradila z limuzinskim udobjem in pametno elektroniko.
Petek, 16. september 2016
Kar se tiče vzdržljivosti in terenske klenosti, se toyota hilux ne potrebuje več dokazovati, saj je od leta 1968 to storil že neštetokrat. Dokler so njegovi uporabniki iskali le robustnost, je recept odlično deloval, danes pa kupci iščejo nekaj več. Hočejo tudi vsakdanjo uporabnost, kar pomeni, da mora avtomobil obvladati tudi prvine limuzine, tako pri sodobnem oblikovanju, opremi kot pri varnostnih in drugih pripomočkih. Mednje spadajo 17,8-centimetrski zaslon na dotik za upravljanje s sistemom toyota touch 2 in komplet varnostnih pripomočkov, vključno s sistemom za zaznavo in opozorilo pred trkom s samodejnim zavirrnjem.
Na prvi vožnji je dokazal, da je tišji in bolj uglajen, bolj suvereno pa se da z njim zapeljati tudi v ovinek. A najbolje se vseeno počuti na neurejenih podlagah, kjer lahko večino ovir premaga na račun vklopljivega štirikolesnega pogona (v osnovi je pogon speljan k zadnjemu kolesnemu paru), če pa se ovire izkažejo za prezahtevne, je na voljo še reduktor in zapora zadnjega diferenciala. Takrat je hilux praktično neustavljiv.
Motorna paleta je sila preprosta, saj je na voljo le en, a povsem nov 2,4-litrski turbodizel z močjo 110 kW (150 KM) in navorom 400 Nm. V ponudbi je s samodejnim ali ročnim menjalnikom, v obeh primerih šeststopenjskim. Nekaj več izbire je pri sami karoseriji, ki je na voljo v treh izvedbah: enojna(single cab), podaljšana (extra cab) in dvojna (double cab). Pri nas je hilux že v prodaji, stane pa najmanj 25 tisočakov. Več o terenskem junaku in njegovem dostavniškem sorodniku, imenovanem proace, si boste lahko prebrali v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 207).
Oznake:
- hilux
- poltovornjak
- Toyota