Avto.info

BMW X5 in X6

Vozili smo prenovljena BMW-ja X5 in X6

Sedli smo za volan prenovljenih bavarskih športnih terencev X5 in X6. Ob estetskih popravkih prevetrena motorna paleta vključuje bencinske in dizelske blagohibridne stroje, pri X5 je na voljo tudi izboljšan priključni hibrid. Za X5 je treba odšteti najmanj 87.400 za X6 pa 92.250 evrov.

Sreda, 18. oktober 2023

Bavarci svojih dveh osrednjih uspešnih športnih terencev ob prenovi navzven niso drastično spreminjali. Za razliko od X7, ki so mu namenili dvojne, deljene sprednje žaromete, so tu ohranili bolj klasične oblikovne poteze. Sprednji žarometi so po novem sicer malce bolj zašiljeni in vključujejo nove dnevne luči v obliki dvojne puščice. Pri X5 je opcijsko na voljo osvetlitev sprednje maske, ki jo je X6 ponujal že pred prenovo. Kupejevski križanec je zdaj serijsko opremljen s paketom M sport, ki med drugim prinaša bolj agresivno oblikovana odbijača.

Oblikovno je pri obeh modelih bolj očitno spremenjena notranjost. Oba sta dobila novo armaturno ploščo z velikim vodoravno nameščenim ukrivljenim panelom, ki pod enotno stekleno površino gosti dva zaslona. Tisti pred voznikom meri 31,2 centimetra (12,3 palca), osrednji pa 37,8 centimetra (14,9 palca). Poganja ju nov operacijski sistem OS8, ki ob možnosti glasovnega upravljanja in na dotik, še vedno ponuja tudi praktičen sistem upravljanja z vrtljivim gumbom vmesnika iDrive. Novo je tudi majhno izbirno stikalo namesto klasične prestavne ročice samodejnega menjalnika.

V prevetreni motorni paleti so vsi pogonski sklopi elektrificirani. Bencinski in dizelski vrstni šestvaljnik ter bencinski V8 se pohvalijo z 48-voltno blago hibridno tehnologijo, tu pa je tudi nova priključnohibridna različica. Ta je z oznako 50e na voljo le pri X5 in s kombinacijo bencinskega šestvaljnika in električnega motorja s sistemsko močjo 360 kilovatov (490 KM) zmore 70 kilovatov (95 KM) več kot predhodnik 45e. V primerjavi s predhodnikom ima njegova baterija skoraj za 25 odstotkov večjo kapaciteto, ki znaša 25,7 kilovatne ure in po meritvenem ciklu omogoča do 110 kilometrov vožnje brez izpustov.

Priključni hibrid je bil eden od modelov, ki smo jih lahko preizkusili na daljši poti v Romunijo in na Madžarsko. Čeprav je njegova električna plat namenjena predvsem vsakodnevni uporabi na krajših poteh, se je izkazal kot odličen potovalnik. Preizkusili smo tudi model oznako 30d, čigar šestvaljnik turbodizel zmore 219 kilovatov (298 KM) in je zaradi večjega dosega kot naročen za daljša potovanja. Del poti pa smo opravili z X6 M60i, ki s turbobencinskim V8 ponuja 390 kilovatov (530 KM) moči. Ta ob izjemnih zmogljivostih prav tako brez težav melje kilometre in ob upoštevanju hitrostnih omejitev ni niti pretirano žejen, a zaradi trše nastavitve vzmetenja in velikih koles z nizkopresečnimi pnevmatikami na daljših poteh, zlasti na zadnjih ponuja malce manj udobja.

Vrh ponudbe tako pri X5 kot pri X6 še naprej predstavljata modela M competition, ki s 460 kilovati (625 KM) moči omogočata pospešek do stotice v 3,9 sekunde in dosegata elektronsko omejeno končno hitrost 250 ali 285 kilometrov na uro.

Cene za X5 se gibljejo od 87.400 do 113.050 evrov. Za X6 je treba odšteti od 92.250 do 116.150 evrov, medtem ko serijsko opremljena X5 M competition in X6 M copetition staneta 154.950 oziroma 158.050 evrov.

Podrobneje o prenovljenih bavarskih športnih terencih pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 291).

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.