Ford tourneo custom
V službi udobja
Nova generacija Fordovega potniškega kombija je zasnovana na novi platformi, ki mu ob klasičnih pogonskih sklopih prinaša tudi hibridno ali popolno elektrifikacijo. Z bogato opremo bolj kot kadar koli prej poudarja udobje in varnost.
Ponedeljek, 8. april 2024
Fordov potniški kombi, ki ga poznamo od leta 2012, leta 2018 pa je doživel prenovo, se zdaj tudi pri nas predstavlja na čisto novi platformi. Ta ob klasičnih omogoča tudi vgradnjo priključnohibridnih in povsem električnih pogonskih sklopov.
Karoserija je na voljo v dveh dolžinah (5,05 in 5,45 m) ter v eni višini (1,99 m), s katero je mogoče brez skrbi zapeljati tudi v vsako garažo. Zasnova z bolj naprej pomaknjenimi kolesi zagotavlja več prostora v kabini, ki ima po novem nižje dno in omogoča lažje vstopanje in izstopanje iz vozila.
V primerjavi s predhodnikom ponuja več elementov za zagotavljanje udobja, med katerimi velja omeniti električno pomična stranska vrata, panoramsko stekleno streho in zvočni sistem Bang & Olufsen.
Nova zasnova voznikovega delovnega prostora prinaša kar 33-centimetrski (13-palčni) osrednji zaslon na dotik ter malce manjši zaslon namesto klasičnih merilnikov. Poganja ju Fordov sistem sync4, ki med drugim omogoča petletno brezplačno komunikacijo z avtomobilom na daljavo - fordpass connect. Pri ergonomiji velja omeniti, da je ročica samodejnega menjalnika zdaj nameščena na volanskem drogu. Za varnost med drugim skrbijo inteligentni aktivni tempomat, pomoč pri zaviranju med vzvratno vožnjo in 360-stopinjska kamera za pogled okoli vozila.
Osrednji del motorne ponudbe predstavlja dvolitrski turbodizel v izvedbah s 100, 110 ali 125 kilovati (136, 150 ali 170 KM), pri čemer je najšibkejši na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom, srednji le z ročnim, najmočnejši pa le s samodejnim. Slednji je prvič na izbiro tudi s štirikolesnim pogonom, pri šibkejših dizlih pa je v kombinaciji z ročnim menjalnikom na voljo mehanski diferencial z omejenim zdrsom. Priključni hibrid s kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja, elektromotorja in baterije s kapaciteto 11,8 kWh zmore 173 kilovatov (232 KM) in lahko prevozi do 52 kilometrov brez izpustov. Kasneje bo ponudbo dopolnil popolnoma električni e-tourneo custom v izvedbah s 100 ali 160 kilovati (136 ali 218 KM) ter z baterijo s kapaciteto 64 kWh, ki omogoča okoli 320 kilometrov dosega.
Cene se pričnejo pri 40.950 evrih. Več o novem tourneu custom pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF297)
Oznake:
- Ford
- nova generacija
- tourneo custom