Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW M6 gran coupe competition pack

Kjer je dim, je M6

  • Paket competition moč poveča na podivjanih 600 'konjev', pogon pa je speljan le k zadnjim kolesom
  • Kljub izjemnim zmogljivostim poleg športne ohranja tudi prestižno in udobno plat
  • Huliganski užitki in pospešek do stotice v 3,9 sekunde so na voljo za slabih 230 tisočakov
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 31. december 2017

Serija 6 gran coupe je v osnovi namenjena predvsem tistim, ki želijo udobno in hitro premagovati dolge razdalje, a jim klasične limuzine ne ustrezajo. V njem se, kljub kupejevsko padajoči strešni liniji, zaradi same velikosti avtomobila udobno peljejo štirje odrasli. Še bolj pa deluje kot kupe, namenjen dvema, ki ima zadaj 'po naključju' še dodaten par vrat. V tem oziru je verzija M nekaj povsem naravnega, nadgradnja competition pa še dodaten korak v pravo smer. Ali pa je tako ekstremna verzija šestice že bogoskrunska?

Gledano na daleč, je tudi takšen gran coupe eleganten avtomobil. Čeprav je obut v kar 20-palčna posebna M platišča in ima na zadku štiri velikanske v črno obarvane zaključke izpušnih cevi. Vse skupaj malce umiri temno modra barva karoserije macao blue za tri tisočake doplačila, a njena cena kar zbledi v primerjavi z več kot desetimi tisočaki za karbonsko-keramične zavore. Seveda imajo mimoidoči pri tem avtomobilu kaj videti, vseeno pa na daleč ne daje vedeti, da v pospeških za seboj pusti porsche 911.

Paket competition poveča moč za 40 'konjev', ostrejši in bolj odzivni pa so tudi vsi ostali deli pogonskega sklopa, zato z dimno zaveso ni nikakršnih težav. 


Notranjost je precejšnja poživitev tistega, kar ponuja osnovna šestica. Armatura je odeta v dvobarvno usnje, kar ni usnjenega, je iz ogljikovih vlaken, sedeži so športni, volan pa odličen odebeljen primerek iz ponudbe M. Glavni izdajalec M porekla je predel s prestavno ročico s posebno kuliso prestavljanja in naborom gumbov okoli nje. Slednji so namenjeni nastavitvam hitrosti pretikanja 8-stopenjskega samodejnega menjalnika in odzivnosti stopalke za plin, trdote vzmetenja ter odzivnosti volana.

Če zveni zapleteno, ima voznik na voljo tudi dve bližnjici na volanskem obroču. Ena vse skupaj nastavi na zmerno športnost, medtem ko druga vse skupaj izpusti z vajeti. Edini varnostni element ostaja deloma delujoč stabilnostni sistem, ki pa ga je mogoče tudi povsem izklopiti. Takrat ima voznik na račun nadgradnje competition še bolj polne roke dela, saj je vse skupaj še nekoliko bolj podrejeno vozni dinamiki in športnim zmogljivostim. Kako je BMW-ju uspelo, da ta velikanska gmota pločevine, ki tehta krepko več kot dve toni, do stotice pospeši v manj kot štirih sekundah, brez elektronske omejitve pa močno preseže hitrost 300 km/h, nam, po pravici povedano, ni jasno. S 441 kW (600 KM), kolikor jih v tej izvedbi ponuja 4,4-litrski V8, je vse skupaj zagotovo lažje. Moči in navora (700 Nm) je že toliko, da smo se ob skoraj nenehnem vrtenju zadnjih koles v prazno spraševali, če ni prišel že čas za štirikolesni pogon. 'Valjarji' dimenzij 295/30 R20 zadaj proti tako brutalnemu sunku moči enostavno nimajo možnosti. M6 pa, kljub ostreje nastavljenemu krmiljenju, vzmetenju in aktivnemu diferencialu, bolj kot ubogljiv športnik a la M3 razgraja na okorno neokreten način. Kljub neverjetnim tehnološkim dosežkom pod pločevino je namreč več kot očitno, da je bila v osnovi serija 6 namenjena udobju in prestižu. Na srečo to tudi v najbolj ekstremni različici še vedno odlično obvlada.

 

BMW M6 gran coupe competition pack
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 4 sedeži; Motor: turbobencinski, 8-valjni, V-oblike, 4395 ccm, 441 kW (600 KM) pri 6000/min, 700 Nm pri 1500/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  5011 x 1899 x 1385 mm; Medos. razdalja: 2964 mm; Pnevmatike: 265/35 R20 spredaj in 295/30 R20 zadaj; Masa/nosilnost: 1950/460 kg; Prtljažnik: 460–1265 l.
  Največja hitrost:  250 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 3,9 s; Poraba goriva (EU): 13,9/7,6/9,9 l/100 km; Povprečje na testu: 13,7 l/100 km; Izpust CO2: 231 g/km.
  Cena:  osnovni model (M6 gran coupe): 173.850 €, testno vozilo: 229.794 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana.
zmogljivosti, udobje

premalo poseben videz, cena

brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.