Avto.info

Preprosto premijski

TEST IN OCENA: Audi Q2 35 TFSI S line

Prenova mu ni prinesla bistvenih sprememb, le nekaj posodobitev. Z 1,5-litrskim turbobencinarjem s 110 kilovati (150 KM) je uglajen in ravno prav poskočen. Serijski model zahteva doplačila, če želimo bogato opremo, cena poskoči čez 40 tisoč evrov.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 4. september 2021

Najmanjši križanec v ponudbi modelov s štirimi krogi je bil pred kratkim prenovljen. To velja poudariti, saj na pogled ni prav očitno. Q2 se že od začetka svoje življenjske poti ni mogel ravno pohvaliti s kakšnimi dramatičnimi oblikovnimi potezami, tako načeloma ostaja tudi po osvežitvi. Dobil je malce nižjo, bolj poudarjeno masko, rahlo spremenjena odbijača in novo grafiko zadnjih luči, ki svetijo s tehniko LED. To mu podarja nekoliko bolj sodoben videz z dobrodošlim dodatnim kancem dinamičnosti.

Še malce bolj konservativno so se v Ingolstadtu lotili prenove notranjosti, kjer bi v primerjavi s predhodnikom zaman iskali oblikovne spremembe. Poleg oblazinjenj so nove obrobe zračnih rež, posodobljena je tudi multimedijska naprava, ki ni prinesla sprememb pri načinu upravljanja. Ergonomija torej ostaja enaka, razmeroma klasična, kar pozdravljamo. Tu imamo v mislih predvsem multimedijsko napravo, ki je kljub posodobitvi vmesnika ohranila upravljanje z vrtljivim gumbom na sredinski konzoli. To je vsekakor bolj praktično od tapkanja po zaslonu, ki postaja bolezen večine, a na srečo ne vseh novih avtomobilov. Enako velja za volanski obroč, ki se je izognil kapacitivnim površinam, a med klasičnimi gumbi, s katerimi je posejan, ne vključuje tistih za upravljanje tempomata. Temu je še naprej namenjena skrita in zato ne ravno praktična obvolanska ročica. Grafika virtualnega prikazovalnika namesto klasičnih merilnikov je pregledna in omogoča dovolj nastavitev za različne želje. Ugoden položaj za volanom se zlahka najde, sprednja sedeža sta čvrsta, a udobna. Prostornost v drugi vrsti je solidna, seveda, če ne pričakujete družinskih zmogljivosti. A brez skrbi, poti v vrtec, šolo in po nakupih vam bo pomagal opraviti na udoben način in brez prostorske zadrege.

Tudi po prenovi ohranja klasično zasnovo, ki je v marsičem bolj praktična od novejših rešitev


Ergonomija je torej zelo dobra, dobra je tudi kakovost materialov in izdelave, a da gre za premijski izdelek, postane dokončno jasno v vožnji. Vse namreč teče gladko in tiho, zaradi dobre zvočne zatesnitve kabine imamo občutek, kot bi sedeli v večjem avtomobilu. Lega na cesti je kljub višjemu težišču zelo zanesljiva in prav lepo vabi k dinamični vožnji. Je pa pri testnem avtomobilu za to delno zaslužen paket S line, ki med drugim vključuje športno vzmetenje.

Z dinamično vožnjo nima težav niti 1,5-litrski tubobencinar, ki razvije 110 kilovatov (150 KM) moči in 250 Nm navora. To je dovolj za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 8,6 sekunde in končno hitrost 218 kilometrov na uro. Motor je prožen in omogoča zvezna pospeševanja, a mu kdaj ponagaja 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik S-tronic, ki ni tako hiter in ne prestavi vedno takrat, ko bi bil čas za to. Poleg tega ob bolj odločnih speljevanjih kdaj poskrbi za cukanje in pri pretikanju v vzvratno prestavo malce pozno zagrabi. Sicer pa je to, poleg cene, ena od redkih stvari, ki jih lahko temu avtomobilu zamerimo.

Poleg imidža prepriča z voznimi lastnostmi in kakovostno izdelavo.


A tudi cena je na koncu koncev v skladu s politiko premijskih (zlasti nemških) proizvajalcev. To pomeni, da je že serijsko opremljen Q2 razmeroma drag, predvsem pa ne vključuje elementov, ki so pri enako velikih modelih manj imenitnih znamk samoumevni. Tako je treba doplačati za multifunkcijski volanski obroč, tempomat in samodejno upravljanje klimatske naprave. Da lahko rečemo, da oprema ustreza imidžu avtomobila, je treba dodati še priboljške, kot so brezstični ključ, navigacijska naprava, digitalni merilniki, prilagodljivi tempomat, sistem za prepoznavanje prometnih znakov s kamero, matrični žarometi LED in električno odpiranje prtljažnih vrat, ki so na izbiro posamezno ali v okviru določenih opcijskih paketov. Tako je Q2 na koncu lahko tudi 10, 12 ali celo več tisočakov dražji od serijskega. Testni je tako stal nekaj manj kot 44 tisoč evrov oziroma skoraj 12 tisoč več kot serijski z opremo S line. Pa naj še kdo reče, da ni premijski ali dovolj ekskluziven.
 

Peugeot 508 SW 2.0 HDi 163 FAP avtomatik allure
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, štirivaljnik, vrstni, 1.498 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5.000/min, 250 Nm pri 1.500/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na vsa prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  44.208 x 1.794 x 1.508 mm; Medos. razdalja: 2.601 mm; Pnevmatike: 215/50 R18; Masa/nosilnost: 1.380/490 kg; Prtljažnik: 405–1.050 l.
  Največja hitrost:  218 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,6 s; Poraba goriva (WLTP): 6,1 l/100 km; Povprečje na testu: 7,6 l/100 km; Izpust CO2: 138 g/km.
  Cena:  osnovni model (30 TFSI): 24.390 €, testno vozilo: 43.725 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
motor, vozne lastnosti, kakovost izdelave serijska oprema, končna cena brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.