Avto.info

Audi RS3

Najhitrejši »hot hatch« ima štiri kroge!

Audi je pred premiero v živo na Münchenskem avtomobilskem salonu pokazal prenovljeno cestno raketo RS3 z brutalnejšim videzom in izboljšanimi performansi.

Sreda, 21. julij 2021

Prestižni avtomobili v športnih izvedbah se med seboj radi merijo v zmogljivostih in si kradejo naziv najhitrejšega. Sedaj je očitno prišel na vrsti Audi, ki je nova merila postavil v kompaktnem razredu.

Novi RS3 (petvratni sportback in štirivratna limuzina) se v prvi vrsti bori z mercedesom-AMG A45 S, ki ga v pospešku do stotice po novem pusti zadaj za desetinko sekunde. Impresivno, a je bolj pomembno, da je pospešek 3,8 sekunde do 100 km/h, ki ga zmore 2,5-litrski turbomotor z 294 kW (400 KM) kar za tri desetinke hitrejši kot je znašal pri modelu pred prenovo. K temu pripomore ugodnejša krivulja navora, ki znaša največ 500 Nm (20 več kot prej), pa tudi posodobljen dvosklopčni menjalnik s sedmimi stopnjami prenosa. Ta navor pošilja med vsa štiri kolesa, po novem zadaj z vektorskim razporejanjem, kar nekoliko izboljša tudi hitrost odpeljanih ovinkov. Največja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h ali pa na 280, če si tako zaželi kupec.

Tokrat bo težko kdo rekel, da se videz ne ujema z zmogljivostmi, saj je s prenovo RS3 postal prava cestna pošast. Posebej agresivno oblikovan je zadnji del z velikimi zaključki izpušnega sistema, ki omogoča izbiro zmernega ali huronskega hrupa. Jasno, da je športnost močno poudarjena tudi v notranjost z možnostjo napa usnjenega oblazinjenja školjkastih sedežev in spodaj prisekanega volana z dirkalnim zaznamkom sredine na vrhu. Opcijsko si lahko kupci izberejo rdeče ali zeleno poudarke po kabini.Velika zaslona (informacijski ter osrednji) sta prenesena iz drugih različic A3, a tudi tu z jasnim poudarkom na športnosti. Prikazujeta namreč vse od bočnih pospeškov, časov krogov na dirkališču, do pospeškov in indikatorjev za prestavljanje.

Zverina, ki upravičeno nosi krono med kompaktnimi »hot hatchi«, se pri nas še ne prodaja, v Nemčiji pa naj bi zanjo zahtevali vsaj 60.000 evrov.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.